פתרונות אוורור תעשייתיים

במבנים תעשייתיים רבים כמו מפעלים, משרדים ובתי עסק שונים יש הצורך בפתרונות אוורור תעשייתיים במקום. כמו שאש יכולה להזיק, כך גם עשן יכול לגרום למחנק, מחלות, הצטברות של אבק ועוד. על המערכות המותקנות אצלכם לעמוד בתו תקן בינלאומי ואל לכם להתפשר על מערכות מוזלות ופשוטות, לא במחיר של החיים שלכם או של הלקוחות/העובדים שלכם.

מסנן אוויר

באמצעות מסנן אוויר ניתן לטהר את האוויר במקום דחוק החייב בזיקוק האוויר הקיים במקום. אנו מדברים על מפעלים, מסעדות, מרתפים, מחסנים ועוד. המסנן שואב את האבק, האדים, הגז והחומרים הלא טובים באוויר, פולט אותם החוצה ומשחרר אוויר נקי במקום. נהוג להתקין מסנן אוויר במפעלים שונים שבהם יש אבק רב העולה לאוויר מחומרי גלם (מלט, טבק ועוד), בתי עסק שבהם יש פליטת רעלים וגזים שונים וכן מבנים חמים ללא תחלופת אוויר.

מפוח אוויר

במשרדים, מסעדות ומבנים שונים העובדים שלכם ו/או הלקוחות שלכם עשויים להרגיש תחושת מחנק אם לא תהיה תחלופה של אוויר במקום. מפוח אוויר מקצועי יישאב את האוויר הלא טוב ויחליף אותו באוויר רגיל שהוא יפלוט. במטבחים למשל יש אדים, ריחות וחומרים שונים המופצים לאוויר תוך כדי הבישולים ואלו המפוח שואב את האדים והרעלים הללו מחוץ למבנה ופולט אוויר נקי מה שמאפשר עבודה נוחה ונעימה במקום. לא רק במטבחים כמובן התקנת המפוח הנה חשובה אלא בכל מקום שבו יש פליטת רעלים, אדים, ריחות או אוויר לא נקי הנדרש בתחלופת אוויר.

מפוחי עשן

מפוחי עשן דומים מאוד למפוחי אוויר ואלה פועלים כאמור לצרכי שאיבת עשן. אותו עשן שאתם רואים שיוצא מערובות מפעלים נפלט החוצה למעשי על ידי מפוחי עשן המותקנים במקום, השואבים את העשן מאזור ה"בישול" או העבודה היכן שהוא נפלט ובאמצעות מערכת צינורות ומאווררים פולטת אותו החוצה.

שולחן ריתוך

עבודת ריתוך איננה עבודה פשוטה כלל ואף מסוכנת. על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר יש צורך ברכישת שולחן ריתוך מקצועי עם כל האבזור המתאים. חברת קוניצין מתמחה בפתרונות אוורור ותעשייה ומספקת גם מכשור מתקדם למפעלים ותעשייה כמו שולחנות ריתוך, מערכות נידוף, זרועות יניקה ועוד. לייעוץ התקשרו 054-2648811.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here