קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/
קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/

בדיקת רטיבות – לא לשכוח לבצע

בדיקת רטיבות היא דבר שיחסית קל להבחין בו, בין אם זה רטיבות על הקיר, ירידה בתפוקת המים בברזים השונים, קצר בחשמל או אפילו ריח של רטיבות. בעבר איש המקצוע היה צריך רק על פי החושים שלו והסימנים לזהות את הרטיבות, כיום הודות לטכנולוגיה החדשה של איתור הרטיבות הדבר פשוט יותר ובדיקת רטיבות מתבצע במהירות. טיפול ברטיבות משתנה בין הגורמים השונים לרטיבות שכן, רטיבות יכולה לקרות מאיטום לא טוב של הדירה וחדירה של מי גשמים, הוא של פיצוץ של ברזים בתוך הדירה, בכל אופן הדבר מצריך הסתכלות ובחינה של איש מקצוע מוסמך שיודע לבצע את בדיקת הרטיבות ולטפל פה באופן מקצועי ונכון, לשם כך יש לכם את מיכאל סורקין מחברת בודק בית שיעמוד לשירותכם לכל פנייה בנושא בדיקת רטיבות וטיפול בה ויעניק עבורכם שירות מלא והגון במחיר פנטסטי.

איך מאתרים ליקויי בנייה

איתור ליקויי בנייה הם דבר נפוץ ועל מנת לוודא את הביטחון שלכם בנכס ואת הביטחון של הדיירים האחרים ועוברי אורח דרושה בדיקת ליקויי בנייה. בראשונה נאתר את ליקויי הבנייה שעלולים להוות מפגע בטיחותי, גודל החדרים, ממ"ד, חלונות, דלתות והאיטום של הנכס. בדיקת ליקויי בנייה חשובה בכל נכס שכן כך נוודא שהנכס שלנו אכן תואם את דרישות החוק ואפשר לגור בו ללא בעיה ותקלה ובבטיחות רבה.

ביקורת מבנים

ביקורת מבנים נועדה על מנת לוודא שיש סנכרון והתאמה בין תוכנית הבנייה לבין הבנייה בפועל ולוודא שאין חריגה מתוכנית הבנייה ובמה שנעשה בפועל בבנייה עצמה. הביקורת היא דבר נפוץ על מנת לוודא את תקינותם של המבנים השונים ולוודא את ביטחון המתגוררים בנכס ואת העוברים והשבים.

קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/
קרדיט https://www.bodekbayt.co.il/

בדיקת דירה חדשה מקבלן

על מנת לבצע בדיקת דירה חדשה מקבלן חשוב שנבחן מספר פרמטרים לפני שנקבל את הנכס לרשותנו בין אם לצורך השכרה או לצורך קנייה של הנכס עצמו נשים לב לפרטים הבאים: בדיקות רטיבות (יש להצטייד בפנס ולהסתכל על פינות), קילופים או סימנים חשודים, מרצפות שבורות או מתנדנדות, חשמל- שהחשמל עובד כמו שצריך ושאין בליטות חשמל מסוכנות, כמו כן ישנם עוד מספר גורמים רבים בתהליך בדיקת דירה חדשה מקבלן ויש להיוועץ עם מומחים בתחום הבדיקות, לשם כך תוכלו להיעזר במיכאל סורקין מחברת בודק שיענה עבורכם לכל צורך שלכם ויעשה עבורכם את בדק הבית עבור הנכס שלכם תוך אכפתיות כאילו היה הנכס שלו לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 050-2470173.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here