עורך דין מכירת דירה
Credit: Pixabay.com

הקנייה של בית חדש היא אולי הפרויקט הגדול ביותר שיש לכם בתור משפחה צעירה. בין שמדובר על קנייה של בית מגורים קיים ובין שמדובר על קנייה של קרקע שעליה אתם רוצים לבנות את הבית של המשפחה שלכם. כך או כך, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי מהצוות של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, וביחד לתכנן את תהליך הרכישה ואת האלמנטים המשפטיים שיכולים להוות אתגר לאורך הדרך.

עבודה מסודרת – מונעת תקלות בעתיד

כמו כל תהליך אחר שאתם עוברים בתור משפחה, גם החיפוש אחרי בית חדש הוא פרויקט גדול עם השפעה על כל תחומי החיים שלכם. במובנים מסוימים, הפנייה המוקדמת לעזרתו של משרד עורכי דין מקרקעין היא אחת ההחלטות הכי חשובות שאתם יכולים לקחת, בוודאי אם המטרה שלכם היא לבצע רכישה מהירה של נכס נדלן או של מתחם שעליו אתם רוצים לבנות את בית המגורים שלכם.

בחירה בעורך דין מיומן – מצילה אתכם

החשיבות של עורך דין מכירת דירה באה לידי ביטוי כבר ביצירת הטיוטה הראשונית של הסכם הרכישה שלכם. כל הפרטים בתוך הסכם רכישה חייבים להיות ברורים מאוד, שכן פירצה אחת עלולה להיות הדרך שלכם להתמודד עם שנים ארוכות של דיונים ואפילו תשלומים שאתם לא רוצים לשלם. זאת אומרת, שהמטרה שלכם היא לסגור כמה שיותר קצוות לפני שמגיעים לשלב החתימה הסופית על החוזה, ולהבין בדיוק מה הן ההסכמות שאתם חותמים עליהן, לפני שאתם לוקחים עליכם את האחריות של רכישת הדירה החדשה שלכם.

לקיחת האחריות לפרטים הקטנים תעזור לכם

היכולת לקחת אחריות היא אולי הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור בנוגע לעבודה של עורך דין ולתהליך החתימה על חוזה רכישה של דירה חדשה. כל הצדדים המעורבים חייבים לקחת אחריות על הפרטים הרשומים בחוזה, אחרת יהיה קשה מאוד להוציא לפועל את החוזה ואתם תמצאו את עצמכם כל הזמן חוזרים לנקודת ההתחלה. אז אל תפחדו להתמקח ולייצר משא ומתן פעיל, רק כדי לחתום על חוזה לרכישת דירה בתנאים שאתם יכולים לאפשר לעצמכם לקבל.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו יעזור לכם להבין בדיוק מה הם האינטרסים שלכם במהלך משא ומתן לרכישת דירה, והכל, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום שנותנות לכם את השקט הנפשי הדרוש לתהליך. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0732595615.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here