שידורי הספורט השווים בקיץ הקרוב
צילום pexels

בקיץ הקרוב ממתינים לנו שפע משחקי ספורט מובילים ואם אתם חולים על כדורגל, כדורסל או טניס – זו ההזדמנות שלכם להזמין חבילת ספורט 5 ולהתענג על משחקים מרגשים מכל העולם. אנחנו ממליצים גם להצטייד בטלויזיה איכותית, עם רזולוציה גבוהה על מנת שתוכלו להסתכל לכל שחקן בלבן של העיניים ולראות את הצעדים שבדרך עד שהכדור נכנס לסל. אז אילו תחרויות מצפות לנו?

תחרות הטניס הרולאן גרוס

שחקני הטניס הטובים בעולם מתכנסים בכל שנה בצרפת לאחת התחרויות המסקרנות ביותר – המכונה רולאן גרוס על שם האצטדיון שבה היא מתרחשת. התחרות השנה היא בין ה-20 במאי עד ל-9 ביוני וצפויה להיות בשעות הצהריים בימים שבהם משחקים. השחקנים הרגילים לשחק על מגרשי החמר מגיעים על מנת לנסות ולכבוש את הגביע הנכסף. שנה שעברה בתחרות הנשים זכתה סימונה האלף מרומניה בתחרות הנשים ורפאל נדאל מספרד בתחרות הגברים. הרבה אקשן איכותי מצפה לנו כשנגיע למשחקי הגמר.

תחרות הקופה אמריקה

החל מחגיגות המאה לעצמאותה של ארגנטינה בשנת 1916 התחילה תחרות הכדורגל הגדולה של היבשת הלטינית התוססת. הקופה אמריקה משכה אליה את טובי הנבחרות של מדינות דרום אמריקה לכדורגל איכותי שנראה יותר מהכל כמו ריקוד לטיני מתוזמן היטב. לאורך השנים ראינו את כל השמות הגדולים של הכדורגל הדרום אמריקאי מככבים ומבקיעים לשערים – כאשר בכל שנה מדינה אחרת מארחת את התחרות. לצד  הדרום אמריקאים מככבת גם ארה"ב ולעיתים גם מדינות נוספות כמו קנדה שהוזמנה להשתתף ובסופו של דבר לא הגיעה משיקולי אבטחה ואפילו יפן. השנה אנו צפויים לראות את התחרות הנפלאה הזו מתקיימת במדינת הקרנבלים – ברזיל!

טור דה פראנס

עוד תחרות שמתרחשת בצרפת וצפויה למשוך אליה מאות מיליוני זוגות עיניים בכל העולם היא תחרות הטור דה פראנס. כבר בתחילת המאה העשרים התחיל מירוץ האופניים הגדול שמשך אליו את הרוכבים הטובים ביותר מכל העולם למסלול ארוך (של 3,400 ק"מ) המוזנק מאחת מערי צרפת. לאורך השנים ראינו ספורטאים רבים נלחמים על מנת להיות המנצחים הגדולים בתחרות או אפילו לנצח במקצה יומי אחד בתחרות הזו. משעשע לחשוב כי כל התחרות התחילה בכלל כמסע קידום מכירות של עיתון שרצה להתחרות בעיתון אחר שהעניק חסות למירוץ אופניים. מאז גדלה התחרות וצברה עוד מיליוני מעריצים מדי שנה בכל העולם.

סדרת הגמר של ה-NBA

אירוע הספורט האחרון שממש לא כדאי לפספס ורק בשבילו כדאי לרכוש חבילת ספורט הוא סדרת הגמר של הNBA. טובי הכדורסלנים בעולם (גם הגבוהים בהם) עומדים להטביע לרשת בקפיצות מסובבות שמושכות קריאות תדהמה מהקהל. משחקי הNBA התחילו בשנת 1949 כהמשך של ליגה קודמת שנפתחה חמש שנים מוקדם יותר (הBAA). לאורך השנים הליגה יצרה את המותגים המובילים ביותר בכדורסל בדמות שחקנים אגדיים שמתחו את גבולות הגוף האנושי עד לקצה – בין השחקנים האלה אפשר למנות את לארי בירד, שאקיל אוניל, מייקל ג'ורדן ואחרים. דרך אגב, לא רבים יודעים אבל את הלוגו המפורסם של הNBA יצרו על בסיס צללית לבנה של דמות השחקן ג'רי ווסט (כוכב קבוצת הלייקרס). השנה, משחקי האולסטאר נערכו בפברואר – כך שיש לכם כמעט שנה שלמה להתכונן למשחקים הבאים.

לסיכום, שידורי הספורט הקרבים הופכים את הקיץ הזה לחגיגה שלמה של ספורט – טניס, כדורסל וכדורגל בשידורים חיים באיכות גבוהה המשודרים סביב השעון. אם עדיין אין לכם חבילת ספורט וטלוויזיה מתאימה מולה יכולים להתקבץ כל החברים עם קערת גרעינים ובירות – זה הזמן להזמין אותן ולהתחיל לארח בכיף.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here