קרדיט Canva

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על שיפוץ הבית שלכם, הוא שהבית שלכם הוא המקום בו אתם מבלים בסוף כל יום- הוא המקום שלכם להרגע ולטעון אנרגיות ליום הבא- והוא המקום שבו אתם מתחילים את היום שלכם. מדובר על הנכס שלכם, הפינה שלכם, הקן שלכם- ולכן חשוב מאוד שהוא יטופל על ידי אנשים שאתם מרגישים איתם בנוח, שאתם יכולים לדבר איתם- ושהם מבינים אתכם ומתחשבים במה שאתם אומרים.

בחירת קבלן שיפוצים היא בחירה לא פשוטה- והיא כנראה הבחירה החשובה ביותר בהחלטה שלכם בשיפוץ הבית. אתם צריכים למצוא לעצמכם קבלן, רצוי של חברה מוכרת וגדולה שתמנה קבלן מטעמה, ושאיתו אתם מרגישים הכי בנוח לדבר. אם חיפשתם קבלן שיפוצים בתל אביב כנראה שנתקלתם במאות אתרים ומודעות- לאחר מחקר מקיף- לכו עם האינטואיציה שלכם. בסופו של דבר, אחרי כל המקצועיות וההמלצות- זה עניין של כימיה.

מה קורה בשיפוץ בית?

בדרך כלל, כשמשפצים בית- זה כי התשתיות שלו ישנות ורוצים להתחדש- גם בנראות הכללית של הבית, וגם בתשתית עצמה- למשל בעבודות של חשמל או עבודות אינסטלציה. רבים מחליפים מטבח, משנים ריצוף, וגם לוקחים מעצבת הום סטיילינג שתעזור להם לבחור רהיטים חדשים. בדרך כלל ברגע שמתחילים לשפץ- מוצאים עוד ועוד דברים שאפשר ורוצים להחליף- ובעצם אין לזה סוף. לכן חשוב מראש לתכנן את כל הפרטים הקטנים, לראות שהכל עומד בתקציב שלכם- כדי שלא תמצאו את עצמכם נתקעים באמצע השיפוץ עם דברים שאתם רוצים לעשות- בלי שיש לכם את התקציב המתאים.

ומה בקשר לריצוף?

ריצוף הוא פעולה חשובה ביותר בתהליך של שיפוץ בית- שכן הריצוף נמצא בכל מקום, ועליו דורכים ומזיזים דברים כל הזמן. רבים לא מייחסים חשיבות גדולה לבחירת הרצפה- ולא מבינים בכלל כמה קריטית הרצפה במובנים של פרקטיקה, נראות ואווירה כללית. אפילו ריצוף מרפסת שמש הוא אומנות בפני עצמה, לא פשוט לרצף מרפסת כזאת- ולעיתים רבים בוחרים גם לרצף את הקירות ולהסתיר בעזרת החיפוי כתמי נזילות, למשל.

מרפסות שמש, בשל היותן אופנתיות לשיפוץ כיוון שהיה נהוג לבנות כאלה פעם בבתים ישנים- הפכו למרחב של אווירה ומנוחה לבעלי הבית, והריצוף המחודש שלהן הופך אותן למיוחדות ויפות במיוחד.

אם אתם בתהליך של בחירת קבלן שיפוצים או מחפשים חברת שיפוצים כדי להתחיל את תהליך שיפוץ הבית שלכם, אתם מוזמנים לפנות לאמינות המשפצים- בהנהלת יעקוב גולן, ונשמח לעמוד לשירותכם. לשאלות וייעוץ חייגו 0503365051

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here