אחרי המון זמן של מחשבה, ואחרי כמה אירועים שבהם נוצרו לכם דגלים אדומים משמעותיים, אתם מבינים שמשהו לא טוב מתרחש בתוך התא המשפחתי שלכם, ואתם צריכים לעשות מעשה. בין שמדובר על פניה לעזרה של עורך דין לגירושין ובין שמדובר על טיפול בעזרת עורך דין לענייני משפחה, צעד אחד קטן יכול לשנות לגמרי את החיים שלכם, ואתם חייבים להיות מוכנים לשינוי בכל קנה מידה אפשרי. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לכם לפנות בהקדם לעזרתו של עורך דין נוריאל סייג, על מנת לקבל ייעוץ משפטי ‏שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

כבר בשנים הראשונות – צריך להבין את המצב שלכם

‏בשנים האחרונות המודעות של אנשים מן השורה לאירועים של אלימות במשפחה רק הולכת ועולה. אתם מבינים שיש לכם דגלים אדומים שצריך להתייחס אליהם, ובמקרה הצורך חשוב לפנות לעזרתו של עורך דין לדיני משפחה, על מנת לקבל ‏התייחסות ואפילו להבין איך להתמודד באופן המשפטי הנכון עם הסיטואציה שלכם.

ניהול נכון של הפרידה

‏במקרה שבו אתם מחליטים לפנות לעזרתו של עורך דין לענייני גירושין בהרצליה, אתם נכנסים לשלב חדש בתהליך העבודה. אמנם אי אפשר לרוץ ולהגיש בקשה לפירוק התא המשפחתי באופן אוטומטי, ‏אבל בהחלט חשוב להתכונן ליום שבו אתם מחליטים לסיים את מערכת היחסים, ולהבין מה יהיו ההשלכות לאירוע כזה מבחינתכם. יחד עם זאת, החשיבות של ליווי מקצועי של עורך דין באה לידי ביטוי כבר בשלבים הראשונים של התהליך מה שאומר שאתם רוצים למצות את כל האפשרויות ולהבטיח שאתם נותנים פתרונות אופטימאליים למצב שבו אתם נמצאים.

כשיש ילדים, המצב מסובך יותר

‏בוודאי אם יש לכם ילדים קטנים, אז האינטרס שלכם ‏הוא להבין איך לשמור על הביטחון האישי שלהם ואיך לדאוג למצוא את העמק השווה בכל החלטה שאתם לוקחים לאורך הדרך. זה יכול להיות מאתגר, וזה בעיקר דורש המון זמן והמון סבלנות, אבל אם אתם עובדים בצורה מסודרת, אז בהחלט יהיה לכם קל לשמור על המשפחה שלכם לאורך זמן.

‏הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין נוריאל סייג יעזור לכם להתמודד עם כל סוג של אירוע בתוך התא המשפחתי שלכם, בין שמדובר על פרידה ‏או על אירועים חמורים יותר. ולכן, אתם רוצים לדעת שיש לכם על מי לסמוך ואם מי לעבוד בשיתוף פעולה צמוד, לפני שאתם לוקחים החלטות גדולות. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-3977726.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here