קרדיט PIXABAY

כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש יהיה עליכם להכיר כל מיני מונחים שונים. השאיפה היא כמובן להגיע למצב בו אתם מצליחים להשיג את התוצאה הרצויה בשבילכם. יכול להיות שחלק מהמונחים שתשמעו במעלה הדרך יהיו מוזרים ולא ברורים בשבילכם. בשביל שתוכלו להשיג את התוצאה הרצויה נציג לכם את כל המידע הנחוץ לכם להצלחה. במאמר הבא נעסוק בשאלה PPC מה זה ואיך בדיוק זה נוגע לקידום אורגני במנועי החיפוש? אחרי שתכירו את העניין הזה, תוכלו לעבור הלאה אל עניינים אחרים לא פחות חשובים. אך אל תעמיסו על עצמכם יתר על המידה, תתקדמו צעד אחר צעד בהקשר הזה. יש המון אינפורמציה חשובה שיכולה להישמע לכם לא מאוד ברורה או חד משמעית.

PPC מה זה אומר?

אינכם צריכים להיות מומחים בקידום אתרים במנועי החיפוש כדי להבין PPC מה זה. PPC אלה ראשי תיבות של Pay Per Click, תשלום תמורת כל קליק. כל מי שמתעסק עם קידום אתרים או ראה איך עושים זאת מבין את המשמעות. מדובר על שיטה בה אתם מקדמים את האתר ומשלמים על כל מי שלוחץ על הקישור. בין אם הקישור נעשה תוך כוונת תחילה או שלא יהיה עליכם לשלם עליו. מדובר על כמה אגורות או שקלים בתמורה לכל קליק, סכום שיש כאלה שמוכנים לשלם אותו. שיטת הקידום הזאת יכולה להיות אידיאלית בכל מיני מצבים ומכל מיני סיבות.

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני הוא קידום טבעי של האתר בתוצאות החיפוש במנועים הקיימים. כלומר מבצעים מניפולציות שאמורות לקדם את הדירוג של האתר באותו מנוע חיפוש. לרוב אנו מדברים אוטומטית על גוגל, אך קיימים עוד מנועי חיפוש נוספים בעולם. במקרה הזה אתם משלמים רק על העבודה שאותה אתם מבצעים מאחורי הקלעים. לא תשלמו על כל מי שנכנס לאתר, גם אם כמות הכניסות תהיה גבוהה באופן מהותי. יש כאלה שמעדיפים ללכת על האפשרות הזאת כאשר הם מקדמים את האתר שלהם. כמובן שכמו לאפשרות השנייה לאופציה של קידום אורגני יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה.

מתי בוחרים בכל אחת מהשיטות?

על מנת לבחור בין השיטות יהיה עליכם להכיר את כל אחת מהן לעומק. מבלי שתכירו את השיטות לעומק יהיה קשה לבחור שיטה אחת שתתאים לכם כמו כפפה ליד. נדגיש כי לחלק מהאנשים שיטה אחת תהיה עדיפה בהרבה בהשוואה לשיטה אחרת. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם ובהתאם לרמת התחרויות בה אתם נתקלים. אם התקציב הוא נמוך יכול להיות כי קידום אורגני יהיה עדיף על פני PPC. בו בזמן אם התחרות היא קשה ומאתגרת יכול להיות כי תעדיפו לבצע PPC כדי לא להיתקע מאחור. לא תמיד הקידום האורגני יביא אתכם בדיוק לנקודה בה אתם רוצים להיות.

האם אפשר לשלב בין השיטות?

כמובן, יש כאלה שלא אוהבים לשים את כל הביצים בסל אחד. לכן הם משלבים בין השיטות שניצבות מולם כדי למקסם את האפקטיביות של כל אחד מהן. אחרי שהבנתם PPC מה זה בהשוואה לקידום אתרים אורגני בוודאי הבנתם כי ניתן לשלב. מצד אחד לקדם בצורה אורגנית את האתר, עד שהוא יגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. מצד שני לקדם את האתר בשיטת Pay Per Click כדי למקסם את התוצאות בטווח הזמן הנראה לעין. המון בעלי אתרים מבינים כי אין להם זמן רב להמתין עד שיהיה אפשר להשיג את התוצאה הרצויה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here