איך בוחרים חברת הובלות להעברת העסק שלך?
מקור evato

כאשר אתם מחפשים חברת הובלה לעסק, עליכם לבחור את הטובים ביותר. איך תדעו שאתם מתקשרים עם חברת הובלות מקצועית? כמובן, עליכם לוודא שלחברה יש רישיון לעסוק בהובלות. כמובן, לעולם אל תתקשרו עם חברת הובלה שלא מספקת חשבונית מס. אולם, ישנם כללים נוספים בבחירת חברת ההובלה. חשוב מאוד שיהיה לכם חוזה מפורט עם חברת ההובלה. אם צוות החברה מבצע עבורכם אריזה, חשוב שיהיה פירוט על כך בחוזה, ויירשם איזה ציוד אריזה מספקת החברה. וכמובן, אסור לכם לוותר על פוליסת ביטוח. חברת הובלה שאין לה פוליסת ביטוח, איננה חברה מקצועית!

אל תוותרו על פגישה מקדימה עם נציג חברת ההובלה!

אם חברת ההובלה לא שולחת נציג לבית העסק כדי להעריך את העבודה הנדרשת מהם ולתת הצעת מחיר, סימן שחברת הובלה זו איננה מקצועית. רק חברה ששולחת נציג אשר רואה את התכולה של בית העסק אשר עליו להוביל, ומבצע אומדן מדויק של העבודה הנדרשת, הינה חברה מקצועית. כאשר חברה שולחת ביום ההובלה נציגים מבלי לדעת בדיוק מה עליהם להוביל, התוצאה ביום ההובלה, עלולה להיות לא מקצועית.

האם יש לחברת ההובלה חוזה עבודה?

חברת הובלה מקצועית, מכינה חוזה עבודה עם הלקוחות. בחוזה, צריך להיות פירוט של כל הפעולות הנדרשות מטעם החברה עבור הובלת דירה. אם מבקשים מחברת ההובלה לטפל באריזה של תכולת העסק, סעיף זה צריך להיות בחוזה. הצעת המחיר כוללת את כל מרכיבי ההעברה, כולל פירוק והרכבה של רהיטים וארונות. חוזה מקצועי, מפרט אילו רהיטים על נציגי החברה לפרק ולהרכיב, ומה העלות המשוערת להרכבה ופירוק של כל רהיט. 

האם אתם רוצים שצוות החברה יארוז עבורכם?

בעלי עסקים רבים שבוחרים בחברת הובלה לעסק שלהם, משלמים לחברת ההובלה כדי שתשלח נציגים לארוז את תכולת העסק לפני ההובלה. האם צוות האורזים מביא איתו ארגזים וציוד לאריזה? חברת הובלה מקצועית שמקבלת משימה לאריזת תכולת בית, מספקת קרטונים, סלוטייפ, עיתונים, ניילון אריזה וכלי סימון. אם חברת ההובלה שולחת נציגים לארוז ולא מספקת מושגים אלו, עליכם לחשוד שחברת ההובלה פועלת בחוסר מקצועיות. אתם אינכם צריכים לספק קרטונים לצוות האורזים של החברה. כמובן, בחוזה ההתקשרות, חייב להיות מצוין שעל החברה לספק חומרי אריזה. 

האם יש לחברת ההובלה פוליסת ביטוח לרכוש?

לעולם אל תבחרו בחברת הובלה שאין להם פוליסת ביטוח המכסה את הרכוש. חברת הובלה ללא ביטוח לרכוש, אינה חברת הובלה מקצועית! אחד מההבדלים בין חברות הובלה מקצועיות ללא מקצועיות, הוא המחיר. פוליסת הביטוח, מעלה את המחיר אותו תגבה חברת ההובלה. אולם תוספת זו במחיר משתלמת, משום שהוצאה כספית של ללקוח על נזק שנגרם בעת ההובלה, הינה גדולה יותר. פוליסת הביטוח מבטיחה שהלקוח יהיה מכוסה במקרה של נזק לתכולה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here