ביטחון והגשמה עצמית – הם עניין של החלטה ונכונות לעבודה עצמית

גם אם אתם מנהלים עסק כבר שנים, יכול מאוד להיות שיש אלמנטים בעולם הניהול שקשה לכם להתמודד איתם. במקרים רבים מדובר על מגבלות שאנחנו ממציאים לעצמנו, ומלוות אותנו בכל תחומי החיים בצורה מאוד ברורה. הדרך להיפטר מהמגבלות עוברת קודם כל במפגש אחד עם ספאא פרחאת, מרצה ומאמנת אישית בתחום העסקי עם מומחיות בנושאי עמידה מול קהל.

מגיעים למטרות בתחומי חיים שונים

כל תהליך קואצ'ינג עסקי הוא תהליך של הכרות עם אופי העסק והאנשים שעומדים מאחוריו. מיפוי של תחומי החיים השונים של העסק והצוות מאפשר קודם כל הכירות עם נקודות התורפה, ועם היכולות שמעכבות אתכם בדרך למטרות העסקיות המיוחלות. הביטחון האישי שלכם והביטחון בעוצמתו של המותג אותו אתם רוצים ליצור, טמונים בעיקר בהבנה של אותן המטרות. לפיכך זהו שלב מפתח בתהליך העבודה של כל אימון עסקי.

יוצאים מהאשליה ומשחררים את כל האמונות המגבילות

אתם יכולים לקחת קורס עמידה מול קהל, וסביר להניח שתקבלו בו כלים מאוד חשובים להמשך הדרך. אבל כדי לעמוד בצורה מושכת ומכירתית מול לקוחות פוטנציאלים או שותפים לדרך אתם צריכים קודם כל לטפל באמונות המגבילות שלכם. אותן האמונות שמונעות מכם לעשות את המקפצה העסקית הבאה, יכולות להיות גורם מכריע באופן שבו אתם משווקים את המותג. אז אם חשוב לכם לדלג מעל משוכה בתחום השיווק –ההתבוננות הפנימית היא חלק מהותי בתהליך.

פונים לקהל המתאים לכם

בשלב זה בוודאי ברור לכם שיש בעיות נסתרות מן העין, שמחייבות בירור עמוק יותר. זאת, על מנת לשפר את הביצועים ברמה העסקית. וזוהי בדיוק הנקודה בה אתם רוצים לפנות לעזרת המקצועית של מאמנת עסקית מנוסה. המאמנת תוכל ללוות אתכם בתהליך האישי והחברתי אל עבר המטרות העסקיות שלכם, מתוך ניסיון רב שנים בעולם העסקי ומתוך הכרות עם דפוסי עבודה ופעילות עסקיים. כך שיהיו לכם את כל הכלים לנווט את המותג שלכם בדרך אל מצב שיא ההצלחה כמו שאתם רואים ומדמיינים אותו כבר שנים ארוכות.

ספאא פרחאת היא מרצה ומאמנת אישית אשר פועלת בשנים האחרונות בתחום בניית המוניטין האישי והעסקי ובתחום עמידה מול קהל. לספאא ניסיון רב שנים בתקשורת ובהופעות מול מצלמה כך שהיא יכולה להביא גם את הניסיון האישי שלה אל תוך תהליך האימון העסקי שאתם רוצים לעבור. לפרטים נוספים וליצירת קשר 052-6761653.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here