הנדסת בטיחות - תחום הולך ומתפתח

ניהול סיכונים, במיוחד כאשר העולם שלנו הולך ונהיה יותר ויותר צפוף הוא אתגר רב משמעות. הפן המרכזי בו מתמקדים כיום במשק הישראלי הוא צמצום המפגעים הבטיחותיים ויצירת סביבת עבודה ומחייה נטולת סכנות. זאת, על ידי ליווי מוסמך של חברות מקצועיות בתחום, כמו חברת מגן הנדסה, אשר מעניקות חוות דעת ללקוחות שונים במשק.

הנדסה לעולם המוני

ככול וישנים יותר אנשים בעולם, כך עולה מד הצפיפות ויש צורך לחשוב על פתרונות יצירתיים על מנת להגן על חייהם של כל אזרחי המדינה. לשם כך, עולה כיום הדרישה להסתייע בשירותיו של יועץ בטיחות באירועים המוניים, כדרישת סף מבחינת הרגולטורים, על מנת לאשר קיומם של אירועים רבי משתתפים. חוות הדעת של היועץ יכולה במידה רבה להשפיע על המוכנות שלכם לאירוע ולקבוע את הצלחת האירוע גם ברמת האבטחה.

בטיחות קודמת לכל – גם בתוך ריכוזי אנשים

מהנדס בטיחות הוא אדם בעל השכלה רחבה מאוד בתחום ההנדסה, אשר יכול לשכלל מידע רב ממקורות שונים כדי לקבוע את מידת המסוכנות של מבנים, תשתיות ואזורי כינוס ועבודה. זאת, על מנת ליצור את חלל המחייה האופטימלי לצוותי עבודה או לקבוצות אנשים שונות, תחת דרישות מחמירות. בהתאם להוראות היועץ, אתם יכולים להתאים את החלל שלכם ולקבל את כל האישורים הנדרשים על מנת להפעילו בתנאי החוק המתאימים.

גישה קלה בצורה בטוחה

כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים להתנייד בתוך מחרבי עבודה, מוסדות ציבוריים ומופעי תרבות, יש צורך לחשוב גם על פתרונות נגישות. לשם כך, אתם צריכים לשכור את שירותיו של יועץ נגישות. החל מהתייחסות לאוכלוסיות בעלות מוגבלויות פיזיות ועד למתן מענה לנגישות אל אזורים בעיתיים, היועץ יכול לענות על מגוון עצום של בעיות, בתוואי השטח עליו אתם עובדים.

זוכים באישורי בניה ועבודה

אם כך, ברור לכל כי תחום הבטיחות הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ומתמקם גבוהה בצמרת תחומי הייעוץ החיצוניים אשר פועלים במשק הישראלי. ולראיה, כמעט ולא ניתן לקבל אישור בנייה או עבודה, ללא הצגה של חוות דעתו של יועץ בטיחות, מומחה ומנוסה.

חברת הייעוץ מגן הנדסה היא חברה בעלת אישור רשמי לספק שירותי ייעוץ בתחום בטיחות אש לחברות ובעלי עסקים. אנו מלווים כל לקוח שלנו בתהליך הבטיחות אותו הוא צריך לעבור, על מנת לאפשר לכם ליצור את מקום העבודה הכי בטיחותי לכל העובדים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, התקשרו- 054-7606566.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here