האם אפליקציה לניהול משק הבית היא דבר משתלם?
מקור pixabay

כל משפחה בישראל יכולה להגיע בקלות למשבר כלכלי, המשבר יכול להיות גדול או קטן. משברים נובעים כתוצאה מהרחבת המשפחה, הוצאות לא מבוקרות, הכנסות שאינן תואמות ליציאות, הלוואות וכו\'… לקיחת הלוואה על גבי הלוואה רק מדחיקה את הקץ. אפליקציה לניהול משק הבית מבטיחה לנו הוצאות חכמות יותר ומושכלות יותר. למה אפליקציה לניהול משק הבית היא דבר משתלם?

אפליקציה לניהול משק הבית – יתרונות

  • ייעוץ – יש אנשים שלוקחים גורו, יש כאלו שרואים סרטונים באינטרנט על אפשרויות חיסכון, ויש את אלו שבאמת עושים משהו אישי כדי להגיע לשינוי – אלו הם אותם אנשים שבוחרים באפליקציה. בעזרת האפליקציה בתשלום סימלי אתם עוברים תהליך מבוקר עם מערכת חכמה שיכולה לזהות את הצרכים שלכם, את ניהול החשבון העתידי שלכם, ואת התקציב אליו אותו אסור לחצות מדי חודש. תוך כדי יש לכם Whatsapp זמין לשאלות והתייעצויות, ככה שאתם אף פעם לא לבד.
  • הסתגלות – בעוד שאפליקציות רבות של הבנק או מקורות אחרים מציעים לכם להירשם מיידית ולהתחיל לשלם, אפליקציה לניהול משק הבית של חברת Riseup מציעה לכם חודש ראשון ניסיון. החודש הזה נועד כדי להסתגל, להכיר את הצוות, להבין איך האפליקציה עובדת וכיצד היא משפרת אותי בכל יום ויום. לאחר חודש המחיר הוא רק 45 שקלים עבור כל חודש. בהחלט הוצאה משתלמת כדי לצאת מהמינוס.
  • הוצאות מבוקרות – אף אפליקציה בעולם לא מציעה לכם נוחות כזאת. בסופו של דבר, המטרה של כל חברת אשראי או בנק הוא שתבזבזו כסף, הריביות רק עולות וכך גופים אלו מרוויחים כספים. לכן, רוב ההוצאות שלכם אינם נמצאים ממש מול הפרצוף שלכם. אף אדם שרואה את המינוס שלו לא יהיה בזבזן, אף אדם שלא חובה כל הוצאה שלו יזרוק את הכסף על שטויות. אפליקציה לניהול משק הבית מראה לכם את ההוצאות שלכם כדמוי מראה, כל הוצאה שלכם מבוקרת, צפי סוף החודש שלכם גלוי לעין והכל במרחק לחיצה בודדת.

למי מתאימה האפליקציה?

יש לציין שהאפליקציה אינה מתאימה לעצמאיים נכון להיום, אך הצפי העתידי הוא שהממשק יתאים גם לעצמאיים ולחברות מורשות. נכון להיום, האפליקציה משרתת אלפי משפחות ושכירים, לאפליקציה אין הגדרה של גיל, כל אדם בעל טלפון חכם יכול להשתמש באפליקציה, האפליקציה הינה ידידותית, קלה לתפעול, ויש לכם ייעוץ והכוונה לכל אורך שעות היום בעזרת ה-Whatsapp.

אבטחת מידע

כדי להבטיח תוצאות מהירות ומדוייקות לאפליקציה צריכה להיות גישה לחשבון הבנק שלכם. יש לציין שחברת Riseup עומדת מול בקרת אבטחת מידע המובילה בישראל, בדיוק כמו של כל חברת אשראי שיש ברשותה את הפרטים שלכם. הממשק צריך לזהות את ההכנסות שלכם וההוצאות על פי החודשים האחרונים ולארגן צפי לזמן הקרוב בו אתם תחסכו את הכסף שלכם בצורה חכמה, נוחה ונכונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here