קרדיט לתמונות: בוסט נדיה

שיפור תוכנית שיווקית של כל עסק תלויה במידה רבה בפרסום טוב יותר ובקידום מכירות ממוקד יותר. מוצרי פרסום ובהם ציוד משרדי הנם דרך טובה וקלה להגדיל חשיפה לקהל יעד פוטנציאלי ולחזק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים. הדפסה על מוצרי ציוד משרדי גורמת לכך שבכל עת בה נעשה שימוש במוצרים אלה קיימת גם חשיפה ללוגו החברה ופרטי ההתקשרות, כך שהרווח הוא למעשה כפול: גם שימוש מהנה במוצר וגם פרסום בית העסק שלך בו זמנית. 

חשיפה מתמדת לעיני הלקוח

ציוד משרדי נמצא בכל מקום ורבים הלקוחות אשר מבצעים הזמנה של ציוד זה לעובדיהם. הדפסה על מוצרי ציוד משרדי מאפשרת מיתוג מקורי וחשיפה נרחבת הרבה יותר מעוד שלט חוצות או פרסום כזה או אחר בגלל שהשימוש בציוד זה נעשה לעיתים קרובות, הלקוחות נחשפים אליו זמן רב יותר וההשפעה מבחינה עסקית רבה יותר. הדפסה על מוצרי פרסום, קידום מכירות וציוד משרדי מהווה כלי שיווקי זול יחסית משמעותי המשיג את מטרתו בעלות נמוכה יותר מפרסום בכל מדיה אחרת.

עטים ממותגים, למשל, כחלק מציוד משרדי ניתנים גם בהזדמנויות רבות כמו שי ללקוח, כנסים ותערוכות, ימי הולדת ועוד וגורמים לחשיפה מוגברת לבית העסק וגם להידוק הקשר עם הלקוח הקיים. באופן הזה הלקוח זוכר את בית העסק ומשתמש להנאתו במוצר וכל העת העסק שלכם מפורסם בצורה טובה, קלה ויעילה בעלות מינימלית. 

הדפסה על מוצרי פרסום

שיווק מוצלח באמצעות מגוון מוצרים איכותיים ושימושיים

בין אם מדובר בקלסרים, פנקסים, מחברות, מעמדים שולחנים, עטים, ואפילו יומנים, לוחות שנה ועוד בחברת 1001 קד"מ תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם בתוספת הדפסה איכותית ובכל כמות נדרשת. חברת 1001 קד"מ מתמחה במתן מגוון אפשרויות דפוס על שלל מוצרים איכותיים ושימושיים תוך שירות מקצועי וליווי לאורך כל הדרך, בהתאמה אישית לקהל היעד, לתקציב ולצורך שלכם. פרט להדפסה על ציוד משרדי תוכלו להשיג אצלנו עוד מגוון רחב של מוצרים עליהם ניתן להדפיס את שם החברה, הלוגו ואת פרטיה כגון: מוצרים למטבח ולבית, ציוד ספורט ונופש, תיקים, בקבוקי שתייה, גאדג'טים למיניהם, אביזרים לרכב ולנסיעות, מוצרי טיפוח ועוד. 

1001 קד"מ – המפתח להצלחת בית העסק שלך

אנו מתחייבים למתן שירות איכותי ללא פשרות, מחירים אטרקטיביים ועמידה בזמנים. השאירו פרטיכם באתר ונשמח ללוות אתכם בתהליך בחירת המוצרים ובהדפסה עליהם באופן היעיל והטוב ביותר לרווחת בית העסק שלכם ולהצלחתו.

הדפסה על מוצרי פרסום

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here