credit: canva.com

הספירה לאחור לקראת התחלה חדשה בדירה שתעברו לגור בה מתחילה ברגע שמתחילים לארוז, ורצוי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם ולהיות מוכנים שבועות מראש. זה לא פשוט כמו שנדמה לאנשים לארוז חיים שלמים בארגזים, לקום וללכת, וזה גורם לכם לתהות למה צריך לצבור כל כך הרבה תכולה כאשר היה אפשר הסתדר עם הרבה פחות, אבל הנה מגיע הרגע שבו עושים חושבים ומתארגנים לתזוזה. בכל אריזה יש רגע של ייאוש כשמסתכלים על הדירה ולא מבינים מאיפה להתחיל. אנשי מקצוע בתחום הזה לא שואלים את עצמם מה למיין ומה לזרוק אלא פשוט גורפים לתוך ארגזים שונים את התכולה ואחר כך מעמיסים אותה על עגלת מובילים ומתחילים לפרוק ולהעמיס על המשאית. לכן, אם הגעתם למסקנה שיש הרבה מה לעשות כדי להקל על עצמכם ולמיין מה נשאר ומה לא, כדאי להתחיל בזה בעצמכם. אם אינכם יודעים מה צריך כדי לארוז דירה, הציצו וקבלו השראה באתר של חברת ויקטור אריזות ותראו כיצד אפשר למצוא סדר והיגיון בכל מלאכת אריזה לקראת הובלת הדירה שלכם.

כיצד לארוז נכון?

כשמתחילה מלאכת האריזה חשוב לחלק את הארגזים לפי החפצים וגודלם ולהתאים להם ארגז בגודל המתאים. אין טעם לטלטל חפץ קטן בארגז גדול ואפשר למצוא ערכת אריזה לדירה שמכילה כמה סוגי ארגזים. כשיש קרטונים קטנים אפשר לארוז בהם חפץ שעדיף לארוז לבד כדי שלא יתנגש באחרים ויתפרק או יישרט. כשמדובר בפריטים כבדים זה גם עדיף משום שהקרטון לא יחזיק מעמד גם אם הוא חזק ולכן כדאי להתאים את האריזה לגודל ולמשקל ולעטוף היטב במסקינג טייפ שלא ייקרע הארגז. חשוב לומר שיש פריטים קלים יותר שיש להם נפח יותר ממשקל ואותם אפשר לסחוב בשק באלה במקום בארגז. קל להרים אותם ולהניח במקום.

לשמור היטב מפני שריטות

אחת הסיבות שבגללן עוטפים פריטים רבים גם כאשר אינם שבירים היא העובדה שהם יכולים להישרט או להיפתח ולכן עיטוף מלא בעזרת גליל נייר אריזה או ניילון נצמד גם שומר עליהם מחיכוכים וגם מצמיד אצלם כל חלק משוחרר או נפתח כמו דלתות ומגירות. ככה אפשר להניף ולשאת אותם בקלות מבלי שמשהו יישמט וייפול. זאת דרך נהדרת לחסוך זמן ולמנוע פגיעות בתכולה שמובילים מכירים ומנצלים כדי לשמור על החפצים שלכם. יש ציוד ועזרים רבים לאריזה שאפשר להיעזר בהם באתר של חברת ויקטור אריזות ואפשר לארוז לבד או להיעזר במובילים שמציעים גם שירותי אריזה יעילה וחסכונית במקום. למידע נוסף 052-235-3049

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here