קרדיט: pixabay

זכוכית היא אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר במסגרת עיצוב הבית. היא משמשת בין השאר ליצירת מרפסות שמש עם מקסימום חיבור לסביבה, לעיצוב מקלחונים מרשימים במיוחד וכחיפוי קיר במטבחים מודרניים. בנוסף, ניתן לראות עוד ועוד רהיטים שמשולבים בהם לוחות זכוכית – ובפרט שולחנות בפינות אוכל ובסלונים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.  

מראה עכשווי ושילוב מעולה עם אלמנטים אחרים בחלל

היתרון הראשון של שולחן פינת אוכל מזכוכית הוא המראה המודרני שלו. זכוכית משדרת שקיפות, ניקיון ועכשוויות, וכתוצאה מכך אלה יהיו גם האנרגיות הדומיננטיות בחלל. עוד יתרון של הזכוכית כחומר גלם הוא הניטרליות שלה – אם למשל יש לכם בסלון כורסאות טלויזיה מעוצבות, ואפילו כאלה בעלות מראה יוצא דופן, או לחילופין ספה פינתית בצבע עז מבע, שולחן סלון מזכוכית יתרום למראה המרשים של החלל בלי לגנוב את הפוקוס מהמרכיבים האחרים בו. כמו כן, הזכוכית מצטיינת גם בהיבט הפרקטי: קל מאוד לנקות אותה, והיא נשמרת היטב במשך שנים רבות.

האם שולחן זכוכית הוא בטיחותי?

אמנם ישנו חשש מהתנפצותה של זכוכית המשמשת כחומר גלם עבור ריהוט לבית – בין אם כמשטח של שולחן בסלון או בפינת אוכל, או כדלתות של ויטרינה מהודרת. בפרט מוחשי חשש זה בבתים שיש בהם ילדים קטנים ואנרגטיים. כדאי לדעת שהזכוכיות המשמשות לייצור רהיטים הינן זכוכיות מחוסמות או רבודות – כלומר כאלה שיוצרו במיוחד על-מנת לספק מענה גם לנושא הבטיחות. יחד עם זאת על-מנת שהסלון שלכם, והבית בכלל, יהיה לא "רק" יפה אלא גם כזה שמספק לכם שלווה אמיתית, כדאי במקרים שבהם ישנו חשש פשוט לבחור רהיטים מחומרי גלם אחרים ובפרט עץ, שגם לו שלל יתרונות.

הרהיטים האיכותיים ביותר

בין אם בחרתם ברהיט שיש בו זכוכית ובין אם העדפתם להשתמש בעץ על סוגיו השונים, בכל מקרה חשוב להקפיד על בחירת רהיטים איכותיים בלבד. בטווח הארוך זוהי האופציה המשתלמת ביותר. ויטוריו דיוואני מייבאת לישראל מגוון רחב מאוד של רהיטים מובחרים: מערכות ישיבה, שולחנות, שידות, מזנונים ועוד פריטי ריהוט לסלון, וגם מיטות ומזרונים. בנוסף מספקת החברה ייעוץ מקצועי לכל מי שמתלבט לגבי האפשרויות המתאימות ביותר עבורו. ניתן ליצור קשר עם החברה בטל' 09-8910055

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here