השכרת יאכטה לשייט משפחתי
קרדיט PIXABAY

אין כמו בילוי עם המשפחה ביחד כשמזמינים שייט משפחתי ביאכטה מפנקת במיוחד! השכרת יאכטות גלי נעמה מפתיעים ומחדשים בכל פעם מחדש!

אין כמו המשפחה

בסוף כולם יודעים שמשפחה יש רק אחת, ואין כמו בילוי אמיתי ומשמח עם המשפחה הקרובה והאהובה שלנו. יש הרבה סיבות להזמין השכרת יאכטה לשייט משפחתי, אבל הסיבה הטובה ביותר היא התחושה המשפחתית שלא ניתן לוותר עליה, גיבוש משפחתי אמיתי ותחושה של עוד.

גיבוש משפחתי עם יאכטות גלי נעמה

שייט על יאכטה זאת חוויה מיוחדת, האוויר הנעים, הנוף המטריף, הגלים המנדנדים ותחושת הניתוק מכל העולם יוצרת תחושה חווייתית ומרגשת בזמן הבילוי שפותח את הלבבות לקרבה משותפת ואמיתית. השכרת יאכטות גלי נעמה מציעים יאכטה מרווחת ומפנקת במיוחד לחוויית גיבוש משפחתי אידיאלית.

מה היאכטה מציעה?

בעת כניסתכם למרינה הרצליה יקבל אתכם הסקיפר שלנו וילווה אתכם ליאכטה שתחכה לכם ברציף לחוויית השייט המשפחתי,  ביאכטה תמצאו מערכת שמע עם המוזיקה שאתם אוהבים, מקום ישיבה נעים עם צל בחלק האחורי ומיטות מזרני שיזוף למנוחה על הסיפון. כשתהיו רעבים תוכלו לשבת בפינת האוכל המוצלת שלנו, ולאכול את הסעודה שהבאתם אתכם או לעלות להתרווח על המיטות שיזוף שעל הסיפון, ולהוציא מהמקרר בירות קרות וחטיפים לנשנוש כיפי.

אילו אטרקציות תמצאו בשייט?

אם תתחילו להתרגל לכל הכיף והנוף הפסטורלי הנעים הזה, תוכלו להתיישב על אבוב קשור ליאכטה בלב ים ולשוט בשייט מהנה מאחורי היאכטה או פשוט לקפוץ לשחייה קרירה ונעימה בלב הים. אם הבילוי שלכם על היאכטה הוא רק ההתחלה, תוכלו לנצל את השכרת יאכטה גם לארוחת ערב מעל למים על רקע השקיעה שצובעת את השמים באדום בוהק. בהזדמנות זו כאשר אתם מזמינים השכרת יאכטה לשייט תמיד תוכלו לחגוג אירוע כלשהו לבן משפחה ואנחנו נדאג לקשט עבורכם את היאכטה עם בלונים ושלט מזל טוב לקבלת הפנים והסקיפר המקצועי שלנו תמיד ישמח להדריך אתכם אם תרצו על היאכטה ואפילו תוכלו להשיט אותה בעצמכם.

האם זה בטוח?

במשפחה יש לעיתים גם מבוגרים וגם ילדים קטנים, היאכטה שלנו מותאמת לעלייה נוחה עם מדרגה ועם כללי הבטיחות שנעביר לכם גם ילדים יכולים להפליג באופן בטיחותי וליהנות מאוד. אנחנו שמים דגש בנושא הבטיחות בשייט ובמיוחד במהלך השכרת יאכטה לשייט משפחתי שבו לרוב כל המשפחה מגיעה כולל סבים וסבתות והילדים הקטנים שדורשים תשומת לב מיוחדת, לרשותנו כל אמצעי הבטיחות הנדרשים על פי חוק ואף יותר, חגורות הצלה אישיות לכל מפליג, ציוד הצלה ועזרה ראשונה ועוד…

התקשרו עכשיו ואחד מאנשי הצוות שלנו יתנו לכם את כל המידע לפני ההפלגה, עלויות, זמנים וגם טיפים לניצול מקסימלי של ההפלגה ביאכטה הקסומה!

השכרת יאכטות גלי נעמה מומחים להפלגת שייט משפחתי על יאכטה!

טל': 0504600470

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here