חבילות נופש ברגע האחרון

יש משהו מאוד מיוחד בנטילת חבילות נופש ברגע האחרון. אחד מהם הוא הספונטניות והיכולת לקחת חופשה תוך פרק זמן קצר. כמובן, שיש יתרונות רבים נוספים, ובראש וראשונה, המחיר. חברות ספנות המארגנות שיט בים התיכון יכולות להציע דילים מעולים וטובים לכל אלו שיש בידם אפשרות להתנתק בבת אחת לכמה ימים או יותר מהחיים השגרתיים ולצאת לנופש המשולב בביקורים בערים ואתרים שונים באירופה. למעשה, ההתארגנות של הנוסעים פשוטה מאוד ולא מסובכת והם יכולים להגיע במהירות בכל כלי רכב לנמל, לעלות על הספינה ישירות לתא שהם בחרו. ניתן למצוא דילים במחירים מגוונים והם תלויים כמובן במספר הימים, בסוג התא ובפרמטרים אחרים.

הכול כלול

מה שמובטח לכל נוסע הוא שייט חלומי במלון של הכול כלול. ניתן לקבל בו ארוחות בוקר, צהריים, לילה וארוחות חצות מושקעות. קיים תפריט מגוון וניתן לבחור מתוכו. בנוסף לכל זאת, יש מזנונים פתוחים בנקודות שונות של הספינה לאורך כל היום. על הספינה יש אתרי בילוי רבים. בריכה עם משטחי שיזוף, ספא מסודר, חדר כושר ומגרשי משחקים נוספים. בערבים ניתן ליהנות מהופעות, ריקודים, משחקי חברה ועוד. קיים קזינו שניתן להיכנס אליו, חנות דיוטי פרי ועוד. על הספינה יש נקודות רבות בהן ניתן לשבת וליהנות מהשקט שהים משרה, מנופי ים ויבשה, משקיעות וזריחות ועוד. והכול באווירת מלון מיוחדת שרק הים יכול לספק.

טיולים

השייט מתבצע בלילה והירידה לחוף במשך היום. החברה מארגנת טיולים מאורגנים מסודרים בני יום אחד לאתרי מורשת של האו"ם ולאתרי תיירות פופולאריים. כך, למנזרי מטאורה המעניינים, לאקרופוליס באתונה, לאתרי רומא, לאתרים מבוקשים ברודוס וכדומה. לחילופין, כל אחד יכול לבחור לטייל עצמאית ולהגיע ללינת לילה בתאו שבספינה. ניתן גם לבלות בחופי ים הקרובים לנמלים בהם עוגנת הספינה. חבילות נופש ברגע האחרון מתאימות מאוד לפנסיונרים אשר אין להם מחויבות למקום עבודה, לאנשים המסוגלים לעבוד באמצעות מחשב ולשלב עבודה וטיול ולרבים אחרים. למעשה, הפעילות המגוונת שמציעה הספינה מתאימה לכל אחד  בכל גיל. יכולים להגיע משפחות עם ילדים, בודדים, זוגות, קבוצת חברים לעבודה ועוד.

שירות מקיף

לרשות הנוסעים עומד צוות גדול המונה מאות אנשי שירות לאורך כל שעות היממה. הם ימלאו כל בקשה סבירה בחפץ לב ובמהירות רבה. הספינה עצמה גדולה ולא מרגישים בה את תנודות הים. חבילות שייט ארוכות מגיעות לערים רבות באיטליה, יוון, קרואטיה, כרתים, רודוס ועוד. אבל ניתן להסתפק גם בשיט קצר בן מספר ימים בודדים שישאיר טעם של עוד. טיול כזה מהנה ואינו קשה מאחר והנוסע מצוי מרבית הזמן על הספינה. כמובן, שכל אחד יכול לוותר על ירידה לחוף ולהעביר זמנו במנוחה, בפעילות ספורטיבית ובהנאה ממתקנים שונים שעל הספינה. מומלץ לבחור חברת שיט בעלת מוניטין בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here