קרדיט: pixabay

רמת ביטחון גבוהה במיוחד בימינו מחייבת במקרים רבים את שכירת שירותיה של חברת שמירה עם ניסיון רב, ידע מקצועי וכוח אדם איכותי. בפרט נדרשים שירותיה של חברה כזו לצורך אבטחת אירועים, אבטחת מועדונים וגם אבטחת אישים.

באילו מקרים חברת שמירה מאבטחת בני אדם?

הצורך לשמור באופן הדוק על חיי אדם בודד נוצר למרבה הצער במקרים רבים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו חיים בעולם אלים מאוד, ולכן יש לא מעט אנשים שעלולים למצוא את עצמם מאוימים, עד כדי כך שנדרשת שמירה מקצועית וצמודה עליהם.

דוגמה אחת יכולה להיות איש עסקים או אשת עסקים שמאוימים עקב סכסוך עסקי או כחלק מניסיונות לסחוט אותם. דוגמה אחרת היא איש ציבור שבעקבות אמירה מסוימת סופג ביקורת קשה עד כדי איומים על חייו. דוגמה נוספת יכולה להיות תובע במשפט שמתנהל כנגד עבריינים מסוכנים שמבקשים נקמה או הרתעה.

בכל מקרה כזה שירותיה של חברת השמירה עשויים להינתן מסביב לשעון או לפרקי זמן מוגבלים, לכלול ליווי צמוד לכל מקום או פחות מכך, ויש מצבים שבהם על סמך חוות הדעת המקצועית של אנשי חברת שמירה אפילו הרכב שבו נוסעת האישיות המאובטחת חייב להיות ממוגן.

שמירה באירועים

באירועים – גם פרטיים וגם ציבוריים – חברת שמירה מבצעת למעשה מספר משימות. המשימה הראשונה של חברת השמירה היא כמובן לשמור על שלומם של כל האנשים שלוקחים חלק באירוע. המשימה השנייה היא שמירה על הציוד שמשמש להוצאת האירוע לפועל, בין אם מדובר על הופעה מוזיקלית, פסטיבל שמארגנת רשות מקומית או חברה מסחרית או כל אירוע אחר.

עוד משימה חשובה לא פחות היא למנוע כניסת אורחים לא רצויים לאירוע, גם כשמדובר על אירוע שבאופן עקרוני פתוח לקהל הרחב. משימה אחרת היא הכוונת התנועה גם בדרך אל האירוע וגם לאחר שהוא מסתיים וכל המשתתפים בו רוצים לחזור הביתה מהר ככל האפשר.

חשוב להדגיש שעבודה של חברות השמירה במקרים אלה מתחילה עוד הרבה לפני שהאירוע מתחיל – והכוונה היא כמובן לתכנון הקפדני של התנהלות העובדים במהלך האירוע. לצורך זה נדרשת היכרות עם המקום שבו מתרחש האירוע, דרכי הגישה, יציאות החירום, הלו\"ז של האירוע וכו'.

אבטחה במועדונים

מועדונים הם מקומות בילוי פופולריים מאוד שיכולים להיות מלהיבים במיוחד. יחד עם זאת האלכוהול, הצפיפות, הרעש והאנרגיות האינטנסיביות עלולים להוביל גם לאירועי אלימות – ולכן גם במקומות בילוי אלה נדרשת נוכחות של אנשי חברת שמירה איכותית. תפקידם של המאבטחים הוא לשמור על שלומם של המבלים במקום. לשם כך יתבצע סינון בכניסה למועדון, וכמו כן תינתן תשומת לב מלאה למתרחש בכל רגע ורגע בין כתלי המועדון – על-מנת למנוע התלקחות של אלימות. הנוכחות של אנשי חברת השמירה בתוך ומחוץ למועדון מונעת גם סכנה של אירועי טרור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here