אפליקציות שעושות סדר ועוזרות לפרודוקטיביות
קרדיט freepik

כל מי שמחזיק בטלפון חכם, כלומר – כמעט כל אדם בוגר בישראל, עושה שימוש באינספור אפליקציות שונות באופן קבוע. חלק גדול מהאפליקציות האלו משותף לאנשים רבים. הרי אין כמעט נהג בישראל שלא מנווט באמצעות WAZE, ואין מישהו שלא שולח מסרונים באמצעות אפליקציית WhatsApp. אך בנוסף לאפליקציות המובילות והנפוצות (כמו גם יו טיוב, פייסבוק ואינסטגרם), בכל טלפון יש הרכב ייחודי של אפליקציות מותקנות, בהתאם לצרכים של בעלי אותו מכשיר. 

בנוסף לאפליקציות של המדיה החברתית ולאפליקציות של ניווט בכבישים ושל הבנקים השונים, אנשים רבים בוחרים להשתמש באפליקציות של ניהול זמן ומשימות. אפליקציות אלו מתאימות לא רק לאנשי עסקים שהיום שלהם מלא בפגישות ובלחצים, וזקוקים לתזכורות בנוגע לדברים רבים ושונים במהלך היום. למעשה, אפליקציות של פרודוקטיביות יכולות להתאים לכל אדם, בכל מקצוע ומצב בחיים.  

זאת מכיוון שלכל אדם יש דברים שהוא צריך לעשות במהלך השבוע, מחויבויות שהוא צריך לעמוד בהן, תשלומים שיש לשלם ושלל דברים נוספים שאפליקציה של ניהול זמן וניהול משימות יכולה לסייע בהם.  

אפליקציות שמקדמות פרודוקטיביות וסדר

אם אתם מחפשים אפליקציה מצוינת לניהול זמן ומשימות, יש כמה מועמדות טובות ופופולריות שתוכלו להוריד בחנות האפליקציות של אנדרואיד או של אפל. האפליקציות המובילות למטרה זו הן Trello, To-Doist וגם Asana.  

כל אחת מהאפליקציות האלו כוללות תכונות רבות שמאפשרות לשבץ משימות שונות ברשימות קבועות, וכן לשבץ תאריך יעד ושעת יעד של מימוש המשימה. כאשר עובדים עם אפליקציה שכזו לניהול זמן ומשימות, ניתן ליצור בכל עת רשימות חדשות של משימות, לערוך אותן בהתאם לצרכים המשתנים של אותו יום או שבוע, וכן לקטלג את המשימות השונות ולתייג אותן בהתאם לקטגוריות שונות. 

שלושת האפליקציות האלו כוללות גרסה חינמית וגרסת פרימיום בתשלום. אך כאשר מבצעים פיתוח אפליקציה מהסוג הזה, תמיד מאפשרים למשתמשים ליהנות מתכונות רבות ומועילות בחינם, ומשאירים את גרסת הפרימיום רק למי שבאמת זקוק לתכונות מתקדמות שדורשות תשלום חודשי קבוע. כך שאם אתם זקוקים לתכונות הבסיסיות של הגדרת משימות ולוח זמנים, ואפשרות לקטלג אותן ולערוך אותן – אין שום צורך לשלם עבור השימוש באפליקציות. יחד עם זאת, משתמשים שמחליפים את היומן שלהם באפליקציה מהסוג הזה, בהחלט יכולים להזדקק לעתים לתכונות מתקדמות יותר, וייתכן וירצו להצטרף לתכנית שבתשלום. 

היתרונות של שימוש באפליקציות של פרודוקטיביות

לשימוש באפליקציה של ניהול זמן ומשימות יש יתרונות רבים. ראשית, עבור מי שאינו רגיל בכך, עצם הכתיבה המסודרת של משימות והצבה של תאריך יעד לביצוע שלהן, מסייעים מאוד להגברת הפרודוקטיביות בחיים. כך, משימות שיכולות להישכח או להידחות, נמצאות תמיד במודעות ואינן יכולות ללכת לאיבוד. בנוסף לכך, כאשר מציבים דד-ליין למשימות ומקשרים אותן ליומן שלנו, הדבר מגביר בצורה משמעותית את היכולת שלנו לעמוד בכל היעדים והמשימות שלנו. 

מכיוון שיש לא מעט אפליקציות שמתחרות על תואר האפליקציה הטובה ביותר לניהול זמן ומשימות, האפליקציות השונות שמסייעות בתחום הפרודוקטיביות עושות שימוש מקצועי רב בתכנון של ממשק המשתמש וחוויית המשתמש על ידי חברת UX מקצועית. זאת מכיוון שהממשק של האפליקציה הוא בדרך כלל מה שיכול לסייע לה לנצח את המתחרות הרבות בתחום זה בשוק האפליקציות.    

לכן, אם אתם ניגשים כעת כבר להוריד אפליקציית פרודוקטיביות, חשוב שתבחרו באחת שהממשק שלה נוח לכם, שהיא כוללת אלמנט של ניהול זמן ושהיא מאפשרת לכם את כל אפשרויות העריכה שאתם זקוקים להן. בסופו של דבר, שימוש באפליקציית פרודוקטיביות יכול לעשות סדר רב בחיים, ולשפר את היכולת שלכם להכניס לתוך הלו"ז העמוס והצפוף ארגון רב יותר ויכולת רבה יותר לעמוד בכל המחויבויות שלכם בצורה הטובה ביותר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here