כך תטפלו בכתמי פגמינטציה בבית

במדינה מזרח תיכונית כמו ישראל, לא משנה אם מדובר בעונת הקיץ או החורף – החשיפה לשמש היא כמעט ותמידית. ועם החשיפה המרובה לשמש, מגיעים גם כתמי הפגמינטציה. כן, אותם כתמים חומים – שחורים שמופיעים בעיקר באיזור הפנים, ומעידים על הימצאות ממושכת תחת קרני השמש.

כיום, קיימים בשוק טיפולי שמציעים עזרה בהתמודדות ומניעת כתמי הפגמינטציה. אבל האמת היא, שאין צורך ללכת למומחה בכדי להיפטר מהם. ישנם כמה טיפולים ביתיים וטבעיים שיכולים לעזור ולטשטש גם את הכתם העיקש ביותר. הנה כמה טיפולים שכל אחד ואחת יכולים להכין גם בבית.

קרמים טבעיים

בנוסף לכל התרופות הביתיות שניתן להכין בבית על מנת להבהיר את כתמי הפגמינטציה, ישנם גם קרמים טבעיים שאינים מכילים כמיקליים ויכולים להיות יעילים ושימושיים על מנת להיפטר מכתמי הפגמיטציה. את הקרמים השונים ניתן למצוא בבתי מרקחת שונים שמתמחים בטיפולים טבעיים, ומחירם לא יקר מידי. מדובר בטיפולים פשוטים ויעילים שיכולים לחסוך לכם הרבה עבודה בזמן שאתם מנסים להיפטר מכתמי הפגמינטציה.

תה ירוק

התה הירוק כולל בתוכו יתרונות רבי, בין אם מדובר בשתייה, ובין אם מדובר בטיפולים פנים. למעשה, לא מדובר כאן באיזושהי תגלית מרעישה בנוגע לסגולות התה הירוק לעור הפנים שלנו. אבל בכל זאת, מדובר בטיפול פגמינטציה טבעי ושימושי במיוחד כנגד כתמי השמש העקשניים. כל מה שעליכם לעשות, הוא להרתיח כוס מים חמים עם הת הירוק, מממש כאלו מדובר בכוס לשתייה. חכו מעט על מנת שהתה יתקרר (בכדי למנוע כוויות), ולאחר מכן טפחו ומרחו על הפנים עם צמר גפן.

מסיכת תפוח אדמה

כן כן, שמעתם נכון, מסיכת תפוח אדמה. תפוח אדמה הוא מאכל מלא בעמילנים שונים שתורמים וטובים לטיפול בכתמי פגמינטציה. כל מה שצריך לעשות כדי להכין את המסיכה, הוא לטחון את תפוח האדמה בבלנדר, להוסיף כף דבש ולערבב. ברגע שהמסיכה מעורבבת היטב, מרחו על הפנים והשאירו למשך כ – 10 דקות. לאחר מכן, חשוב להסיר את המסיכה ולמרוח קרם לחות.

פירות הדר

עוד דרך טובה להילחם בכתמי הפגמינטציה, היא דרך ויטמי סי שקיים בשפע בפירות הדר. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור פרי הדר (תפוז, קלמנטינה, לימון וכדומה), לסחוט מיץ טרי, ועם מעט צמר גפן, למרוח על הפנים.

לסיכום, עם קצת מחקר ויצירתיות, תוכלו להיפטר מכתמי הפגמינטציה גם מבלי ללכת לטיפול אצל מומחים. והטיפ החשוב ביותר – המנעו מחשיפה ממושכת לשמש!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here