חברת חקירות
קרדיט: freepik

בני אדם נוטים לשקר, לרמות ולעוות מעט את האמת באופן יומי. לרוב. פעולות אלו אינן פוגעות משמעותית באדם האחר אלא במרבית הפעמים מדובר על שקרים קטנים ובלתי מזיקים. אך ישנם מקרים בהם אנשים פועלים ברמאות באופן בלתי חוקי ואף פוגע. כאשר אדם, חברה או גוף ציבורי חושד כי ביצעו נגד מעשה מרמה, או פעלו באופן בלתי חוקי מולו עליו לאמת או להפריך את החשדות הללו. במקרים רבים אין לאדם או לחברה יכולת מקצועית להפעיל אמצעים לבירור הטענות ולכן חברת חקירות תוכל לעזור בכך, אשר יש לה ידע מקצועי בתחום החקירות ויכולה להפעיל אמצעים שונים כמו מעקבים, תצלומים, בדיקה ממוחשבת וכניסה למסדי נתונים לבירור האמת. בנוסף, חברה חקירות מספקת תיעוד לכל הממצאים של, כך שניתן יהיה שמור אותם כראיות לשימוש עת הצורך.

משרד חקירות DIM הוא משרד הפועל בתחום החקירות והמודיעין העסקי ומספק שירותי חקירות, מודיעין ואבטחת מידע וסייבר הגנתי. החברה פועלת באמצעות חוקרים מקצועיים במגוון שפות על מנת לאפשר איסוף מידע מקצועי תוך שימוש במקורות מודיעין ייחודי.

חשדות לבגידה

זוגיות בין שני בני זוג דורשת, מלבד אהבה וכימיה גם אמון. בני זוג בוחרים זה בזו מתוך ההבנה כי הם שייכים זה לזו וכי הם נאמנים האחד לשנייה. מעשה של בגידה, בעיקר כאשר הוא מתרחש בין בני זוג נשואים, הוא מעשה כואב אשר מפרק את האמון במערכת הזוגית ולפיכך מפרק את המערכת הזוגית. פעמים רבות, מעשי בגידה מתגלים כאשר לאחד מבני הזוג עולות חשדות כבדות לכך. אך הבעיה בחשדות, שהן אינן מבוססות ולכן בעייתי לפעול על פי הן. מסיבה זו, בני זוג החושדים בצד השני שוכרים חוקר פרטי. כיוון שהחוקר עוקב אחר בן הזוג בסביבה הטבעית שלו, מומלץ לשכור חוקר פרטי באזור הזוג. למשל, אם בני הזוג גרים באשדוד, להתקשר מול חוקר פרטי באשדוד.

שותפים עסקיים

פעמים רבות אנשים יכולים להציג את עצמם בצורה מסוימת שאינה תואמת באופן מלא או חלקי למציאות וגורמים למצג שווא. לרוב, ה אינו מצב בעייתי, אך כאשר מדובר במצב בו שני הצדדים עתידים לבצע התקשרות אינטנסיבית יותר, קיימת בעיה שעשויה להוביל גם לבעיות משפטיות וכלכליות. כמו במצב בו נעשה חיפוש אחר שותפים עסקיים פוטנציאליים. בעזרתו של חוקר פרטי בראשון לציון, אשר לו יכולת ואמצעים לבצע חקירת רקע מעמיקה ניתן יהיה לוודא את זהותו ואמינותו של השותף הפוטנציאלי.

DIM הוא משרד חקירות מקצועי המספק שירותי חקירות, מודיעין ואבטחת מידע וסייבר הגנתי לגופים ולאנשים פרטיים. המשרד מורכב מחוקים מנוסים בתחום ועושה שימוש בטכניקות חקירה מתקדמות תוך שימוש במקורות מידע ייחודים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here