קרדיט תמונה:shutterstock.com

ביטוח לעסקים יכול להיות קריטי במקרה של תקלות ואסונות. לא כיף לשלם לביטוח, אך במציאות של עסקים בישראל, זה בגדר חובה. במהלך העבודה, עובדים לא מעט עם אנשי עסקים מכל מיני תחומים, ורואים כי אפשר להתפתח לכל מיני כיוונים. בעזרת הכשרה נכונה במכללת אורין שפלטר למשל, אפשר לנצל את הידע והקשרים כדי להרוויח

פתיחה של עסק היא סיפור מורכב מאוד, וכזה שמגיע עם הרבה מאוד בירוקרטיה ולוגיסטיקה. כאשר אדם מחליט לפתוח עסק, הוא עומד בפני הזדמנויות גדולות, אך גם בפני סכנות. כשפותחים עסק, הכל יכול לקרות – החל משגשוג מפואר ועד להתרסקות כלכלית. בתוך כך, קורים גם דברים בלתי צפויים כמו גניבה של סחורה או נזק לבית העסק. לכן, על כל בעל עסק לבטח את עצמו ואת העסק שלו, ולא משנה באיזה גודל של עסק מדובר. ביטוח של עסקים, קטנים עד גדולים, הוא בגדר חובה אצל כל אחד.

ביטוח טוב אצל חברת ביטוח איכותית ייתן לכם שקט וביטחון בניהול העסק. הביטוח יכסה אתכם מפני שלל צרות ובעיות כמו פריצה ושוד, אובדן, ביטוח סחורות במעבר, צד ג' ועוד. בעלי עסקים קטנים צריכים פוליסת ביטוח איכותית ומקיפה לעסק הספציפי שלהם ולכן כדאי להם להתאים את הפוליסה לעסק בעזרת מומחה ביטוח. כאשר מעסיקים עובדים, והעסק ממשיך להתפתח, יש עוד ועוד סכנות. יש יותר דברים שיכולים להשתבש ולכן, יש צורך לבטח אתכם, את העובדים ואת כל מה שקשור לעסק, החל ממשאיות תובלה, דרך מחסן ועד ביטוחים הקשורים למבנים עצמם. 

גם בהצלחה

חשוב לזכור שמעבר לביטוח עצמו, מקבלים גם ערך מוסף של מפגש עם אנשי מקצוע איכותיים, דבר שיכול לעזור בעתיד. אנשי עסקים יכולים להביא איתם הזדמנויות עסקיות ובאופן כללי, טובות כאלו ואחרות שיכולות רק לתרום לכם. אם אתם אוהבים לעבוד עם אנשי עסקים, יכול להיות שלימודי ביטוח לעסק ואחריות מקצועית מתאימים לכם. הלימודים יקנו לכם סט כלים בכל הנוגע לביטוחים, כך שתוכלו להוזיל עלויות אם וכאשר תרצו לרכוש פוליסה, וכמובן, תלמדו לגבי אחריות מקצועית ומה זה אומר, למעשה, לנהל עסק. כאשר מקבלים את ההכשרה הנכונה, כמו שמציעים קורס ניהול עסק במכללת אורין שפלטר, רואים כי אפשר להתקדם ולעסוק בתחומים נוספים ובכך לחסוך ואף להרוויח כסף, בכל מה שנוגע לעסק. באורין שפלטר מעניקים מסלולי לימוד איכותיים, עם מרצים מהשורה הראשונה ואמצעים טכנולוגיים שעוזרים לסטודנטים לקבל את המענה האידיאלי לצרכים שלהם. כל בעל עסק צריך לשאוף לשפר את עצמו ולהבין בכמה שיותר תחומים שנוגעים במישרין או בעקיפין לעסק שלו, כאשר הוא לומד, הוא מתפתח ומשפר את עצמו, כך שהוא מייעל ומחזק את עצמו מול המתחרים כך גם לומדים איך להקים עסק מצליח שמשגשג עם השנים.

קרדיט תמונה:shutterstock.com

תלוי רק בכם

ביטוח עסק יכול פשוט להציל עסק במקרה של אסון כזה או אחר ולמנוע מעסק משגשג להתרסק בגלל טעות קטנה ולא מחויבת. לעסקים רבים גם כך קשה מאוד במדינת ישראל, שלא מקלה ומאפשרת התפתחות בלי תשלום כזה או אחר. ולכן, חשוב מאוד לא להשאיר שום פתח לתקלה קטנה שתגרום לעסק פשוט לחדול מלעבוד. כסו את עצמכם, השיגו את הפוליסה המתאימה ותוכלו להיות שקטים שההצלחה של העסק שלכם תלויה אך ורק בכם ובכישורים שלכם ולא בגורמים חיצוניים, שחלקם רוצים לפגוע לכם בפרנסה.

הלחץ שמלווה בפתיחה של עסק הוא גדול והוא אפילו לא כולל את האפשרות שמשהו שלא קשור לעסק יפגע בו. עסקים נפתחים ונסגרים בהמוניהם בישראל מדי שנה, וחלק גדול מהם נסגר בגלל המחסור בביטוח מתאים. ביטוח עסקים אשר מתאים לעסק הוא קריטי לקיום שלו ולסיכוי שלו להצליח. יש סוגים רבים של ביטוח לעסקים קטנים אשר מתאימים באופן ספציפי לכל סוג עסק. יש עסקים שיותר פגיעים, לצורך הדוגמא, לנזק מצד שלישי ולכן, יש צורך להתאים את הביטוח לכך. לא כיף להוציא כספים ולחלק מהאנשים מדובר בהוצאה גדולה, אך חשוב לכסות את עצמכם במקרה של אסון או תקלה קשה.

לפרטים נוספים על לימודי ביטוח והקורסים השונים במכללת אורין שפלטר צרו קשר בטלפון 077-362-6402

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here