לימודי ספרות שיער - כל מה שצריך לדעת
קרדיט FREEPIK

אם תמיד חשבתם שתספורת מסוימת יכולה להראות נפלא על חברה טובה, אם תמיד עיצבתם לעצמכם את השיער, או שחלמתם על קריירה מצליחה בתחום עיצוב שיער וגם אם אתם מחפשים את הדרך לבנות קריירה מצליחה בתחום העיצוב והאופנה – כדאי שתשקלו לימודי ספרות שיער. מדובר במקצוע שתמיד יהיה נחוץ והוכיח כי הוא חיוני גם ברגעים הכי קשים של האנושות. כיום יש ספרים שלמדו את כל המקצועות הנחוצים בקורס ספרות ולימודי ספרות שיער ויש כאלה שאפילו הצליחו לבנות אימפריות שלמות כספרים מעולים!

אבל מה לומדים במקצוע כמו ספרות שיער?

הלימודים יתחילו בהכרות עם כל מה שקשור הגוף האנושי החל ממבוא לספרות ולגוף האדם, עד לימודי בקטריולוגיה, לימודי כימיה בערבוב צבעים חמצון וטיפול בשיער, התלמידים יכירו את תורת השיער, יבנו מהי דרמטולוגיה וכיצד מתייחסים לקריירה בזמן שהלימודים עליהם לחלוש על כל התחומים שקשורים לעיצוב שיער, ייבוש ופן, עיצוב תסרוקות, טיפול בקרקפת התאמת תספורות וכולי.

הסטודנטים ילמדו אודות  הקרקפת, כמו גם על סוגי שיער, על תזונה והשפעתה על חוזק השערה וכל מה שדרוש בבסיס הלימודים. כאשר אתם בוחרים קורס כזה יש לשים דגש על בחירת מכללה מוכרת שמציעה לימודים רציניים עם תעודה של משרד הכלכלה והעבודה.

כיום יש מכללות שעובדות עם חברות תכשיטים עולמיות ומוכרות כמו לוריאל או פנטן בשיתוף ספרים למעצבי שיער מומחים שצברו ותק ניסיון ומיומנות בתחום. יש מכללות שמציעות לימודים במספר שלבים וחשוב להכיר אותם:

קורס ספרות סוג 1 נועד לאפשר מקצועות תשתית ומקצועות תמכים כמו הכרות עם כלים ומכרישים של ספרות, הכרות עם עבודה בטוחה, הגשת עזרה ראשונה, הכרות עם הגינה ותברואה. לאחר מכן סטודנטים יוכלו ללמוד את המקצועות העיקריים כמו עיצוב תספורות ותסרוקות, שזירת שיער, חפיפה, סלסול והחלקה והכול תוך תרגול מעשי ומקצועי.

איזה תעודה מקבלים ספרים?

מי שייקח קורס  עיצוב שיער מקצועי שמאושר על ידי משרד התמ"ת יוכל להנות מתעודה המתאימה לעבודה במספרות והקמת עסק עצמאי, בעוד שכול סטודנט/ית ילמד כיצד להתאים  תספורות לגברים נשים וילדים, המעצבים והמעצבות ידעו כיצד להתאים תסרוקות ותספורות למבנה הפנים, לסגנון האישי, לאקלים הישראלי ולכל משתנה  אחר. תלמידים בקורס עליהם לרכוש את כל המידע הדרוש לספר מתחיל ולמעצב שיער מתקדם ויכירו את רזי המקצוע לעומק.

מה היתרונות בלימודים מקצועיים?

מי שילמד את התחום ידע כיצד לערבב צבעים בצורה נכונה וכיצד להחליק שיער מבלי לפגוע בו, כמו גם שהוא יבין איך מחזיקים מספריים כיצד מתנהלים והתספורת כיצד מייעצים ללקוחות וכמובן איך מתאימים תסרוקות ותספורות צבעי שיער וטיפולים לשיער עבור כל מטופל ומטופל.  אז זה הזמן לבחור קורס עיצוב שיער מומלץ טוב ומקצועי של דיויס ואודי. לימודים מקצועיים יספקו ניסיון ותעודה שתאפשר לעבוד במספרות בארץ ובעולם וגם לפתוח בעתיד עסק עצמי בתחום הספרות ועיצוב השיער. לכן חשוב כבר עכשיו לבחור מכללה או בית ספר מוביל ומומלץ לעיצוב שיער וספרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here