Credit: Pixabay.com

הלוואות בערבות המדינה למעשה הן אינטרס של המדינה. מדובר בקרן שיש בה כמה מיליארדי שקלים. הקרן הזו נוסדה על ידי משרד האוצר ומשרד הכלכלה והתעשייה, המטרה של קרן זו היא להעניק לעסקים רבים את הביטחונות שהם צריכים בייחוד לעסקים שלא יכולים לקבל הלוואה בדרך אחרת.

הבנקים אינם נוטים לאשר הלוואה לעסק חדש או לחילופין לעסק שמעוניין להתרחב על מנת לממן את ההוצאות הנדרשות בכל עסק שכזה. הלוואות בערבות המדינה, מאפשרות לאנשים לקבל את ההלוואה ביתר קלות, כי המדינה אחראית להחזר של רוב ההלוואה.

 

לשני סוגי עסקים יתאים לקחת הלוואה בערבות המדינה. עסק חדש המוגדר עדיין בשלבי הקמה וכן, עסק ותיק המעוניין להתרחב לעוד סניפים למשל או לעבור למקום גדול יותר. הרעיון של הלוואות בערבות המדינה היא לאפשר לעסק לגדול. הלוואה כזו מתאימה לעסק קטן או בינוני, במידה ובעל העסק מעוניין בעסק חדש, המדינה מציעה תשעים אחוז מהביטחונות ואם מדובר בעסק ותיק המעוניין להתרחב, המדינה תעניק 75 אחוזים מהביטחונות.

הכירו את שלושת יתרונות של הלוואה בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה, נושאות בחובן יתרונות רבים. בעלי עסקים מתייחסים להלוואות אלו כאל הלוואות מהבנק, משום שהבנק מעניק אותן, אך יש בהן יתרונות שאינם קיימים בסוגי הלוואות אחרות:

  • תנאים משתלמים ללווים – התנאים הם משתלמים במיוחד ללווים שכן המטרה של הלוואות בערבות המדינה, לעזור לבעל העסק ולא להקשות עליו, לכן ההחזר מותאם במיוחד ללווה, החזר נח ומתאים לו ופריסת תשלומים נוחה.
  • האשראי הינו חוץ בנקאי – האשראי אמנם ניתן מהבנק אך הוא אינו כולל את מסגרת האשראי של העסק כך ניתן לקבל עוד הלוואות נוספות מעבר להחזר ההלוואה הזו כן היא ניתנת בערבות המדינה.
  • התאמה מדויקת לצרכי העסק – ההלוואה מתאימה לעסק במיוחד ולכן חשוב להתייעץ עם מומחים לפני בקשת הלוואה בערבות המדינה כך שהיא תועיל לכם.

חברת סל יועצים והעומד בראשה יעקב אלון, הינם מהטובים בתחומם. תוכלו לקבל מהם ייעוץ נרחב בכל הנוגע להלוואות בערבות המדינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here