מחסנים להשכרה – כך תעשו את זה נכון
מקור pixabay

בעזרת איסכורית ניתן לבצע קירוי וחיפוי של גגות. מדובר בסוג של פח כאשר ישנה אפשרות גם להתקנה של פנלים מבודדים, שהם לוחות איסכוריות עם חומר מבודד ביניהם. כמו כן, חשוב לדעת כי יעילות הבידוד יכולה להיות פשוט מצוינת וזאת אם יודעים לבחור בקבלן מורשה כמו אבישי מלכה מחברת ״גגות ובנייה קלה״. כמו כן, החברה שלו תדע להעניק לכם מענה מצוין מכיוון שהיא בתחום מזה למעלה מ 15 שנים והיא מעסיקה אך ורק בעלי מקצוע עם ידע מעמיק בתחומם. לפיכך פנייה אל ״גגות ובנייה קלה״ כדי לבצע חיפוי או קירוי לגג ביתכם תהיה ההחלטה החכמה ביותר שתוכלו לקבל!

איסכורית – פתרון מעולה שיעזור לחסוך בחשמל

יתרון משמעותי בכל הנוגע אל חיפוי גג עם איסכורית זה שרמת הבידוד יכולה להיות מאוד גבוהה, דבר שיאפשר לכם לשמור על הטמפרטורה הקיימת במבנה וכך לשמור על הקור או החום הפנימי שקיים בו. הדבר יפחית את הצורך שלכם להשתמש במיזוג אוויר, כך שחשבון החשמל שלכם יקטן משמעותית. כמו כן, פח מהסוג הזה נחשב זול לייצור והתקנה, כך שמדובר במענה שיהיה גם מאוד משתלם מבחינה כלכלית. אלו היבטים משמעותיים שבוודאי תרצו לקחת בחשבון כאשר אתם ניגשים לסיום הליך הבנייה של ביתכם. בעזרת מענה איכותי לחיפוי הגג תהיה לכם אפשרות להפוך את המבנה שלכם לכזה שיהיה גם עמיד יותר ובכל המובנים. בידוד, מזג אוויר ונזילות.

כיצד מתקינים את האיסכורית?

קודם כל צריך לבצע התקנה של שלד תומך ולאחר מכן מבריגים את האיסכוריות לאותו השלד. כמו כן, יש לציין כי ההתקנה יכולה להיעשות ביום אחד בלבד. השימוש בפנלים הללו מתאים הן לגגות והן לקירות, כאשר הרשויות המקומיות בארץ אישרו את השימוש בפחי האיסכורית גם לשימוש בקירות ולצורת יצירת גדר בטיחות לאתרי בנייה. אם תרצו להיות בטוחים בכל הנוגע לרמה המקצועית של התקנת האיסכורית, תוכלו לבחור במענה המצוין שמוצע על ידי ״גגות ובנייה קלה״. החברה של אבישי מלכה נמצאת בתחום לא מעט שנים והיא תדע לספק לכם מענה פשוט מצוין! אז צרו קשר עוד היום!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here