מה בעצם המטבח התעשייתי שלכם צריך?

המטבח התעשייתי ממלא תפקיד חשוב וחיוני בעבור ארגונים ועסקים מסוגים שונים, אך מעבר לכלים החדישים ביותר שנועדו לסייע בבישולים, הרי שחשוב יהיה להכיר את הפעולות והפריטים הנוספים להם המטבח שלכם זקוק. החל משמירה על הבטיחות של העובדים שלכם ועד לשמירה על איכות הסביבה, הכירו את הפעולות החשובות שכדאי יהיה לחשוף בפני המטבח שלכם.

1 – הסרה של מצבורי שמן בקלות

גם אם נדמה לכם שמדובר בבעיה אסתטית לכל היותר, האמת היא שהשומן המצטבר במטבח התעשייתי מהווה בעיה גדולה ומאתגרת הרבה יותר. למעשה, עם מסיר שומנים תעשייתי ואיכותי אפשר להפוך את המטבח לנקי וסטרילי יותר, וכן למנוע התקלחות. הפתרון החזק הזה מספק גם מענה פשוט ויעיל שמונע שריטות ופגיעות אחרות במשטחי העבודה, וזוהי הדרך האידאלית לשמור על המטבח ועל הצוות שמבלה בו שעות ארוכות מדי יום. בעבודה נכונה עם מסיר השומנים שמציעה חברת "אשכול פתרונות בטיחות" תגלו שגם המטבח המאתגר ביותר יכול להיות נקי ובטוח יותר.

2 – שמירה על הסביבה

מעבר לשמירה על הבטיחות של העובדים שלכם במטבח, חשוב לא פחות יהיה לשמור גם על איכות הסביבה. זאת ניתן יהיה לעשות הודות להתקנה של מסנני פחם פעיל. תפקידם של מסננים איכותיים אלו הוא בטיפול וספיחה של ריחות לא נעימים אשר נפלטים מהמטבח המוסדי או תעשייתי, בכך למעשה המסננים הללו מאפשרים שמירה על הסביבה וטיפול איכותי ויעיל בזיהום האוויר אשר המטבח שלכם גורם. במסננים הללו ישנם גרגירי פחם אשר סופחים את העשן ומסננים את הריחות הרעים הללו טרם הפליטה שלהם אל מחוץ לבית העסק שלכם.

3 – ניקיון מקצועי של מנדפים וארובות

התקן הישראלי מחייב את המטבחים התעשייתיים באופן ברור בהשלמת ניקוי ארובות ומנדפים באופן קבוע. זאת כמובן, בהתאם לאופן השימוש במטבח ולתדירות הבישול. חשוב לזכור כי לארובות ולמנדפים תפקיד משמעותי מאוד, ואלה הם הכלים הבסיסיים שמאפשרים לנו להעלים את הריחות הלא נעימים מהמטבח ולהיפטר ממצבורי שמן במנדף עצמו. ניקוי עקבי ורציף מבטיח עבודה תקינה של הארובה, מה שעוזר לנו להבטיח סביבת עבודה נעימה ובטוחה במטבח, ועם הליווי המקצועי של מומחי "אשכול פתרונות בטיחות" תוכלו גם אתם לבחור את הפתרון היעיל ביותר לעסק שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה כבר עכשיו בטלפון 04-8224081.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here