מחפשים מסוע למפעל? קבלו מספר טיפים חשובים
קרדיט: Pixabay.com

ייצור הוא תחום עיסוק שבו יש חשיבות עליונה לא יכולת לעמוד בלוחות זמנים קצובים, תוך מינימום שימוש במשאבים אנושיים. עם ההתפתחות של יכולות טכנולוגיות מתקדמות, מפעלים רבים ברחבי הארץ והעולם משקיעים זמן ומחשבה בחיפוש אחרי פתרונות מחניים לייעול תהליך היצור. בישראל של ימינו, הפתרון הכי טוב שאתם יכולים לחשוב עליו, בוודאי אם אתם מנהלים אתה בכלל שלכם תחת דרישות תקציב מאוד מוגבלות, הוא הרכישה של מסוע סרט יד שניה, וההתקנה של המסוע בתוך פס היצור. יש כל מיני סיבות שבגללן אתם רוצים לרכוש מסוע סרט יד שניה, אבל אם אתם לא מכירים את כל הסיבות, חשוב לפנות לעזרת אנשי הצוות המיומנים של חברת משומש ציוד תעשייתי מבית שלו כהן, ואנו נעזור לכם להבין בדיוק איזה מוצר אתם צריכים ובאיזה גודל.

בחירת מסוע סרט יד שנייה – מה חשוב לדעת?

על מנת לבחור מסועים יד שניה, אתם רוצים לתת את הדעת על:

  1. המרחק הפיזי שקיים כרגע בין מכונות שונות בתוך פס היצור שלכם. וזאת על מנת להתאים את אורכו של המסוע בצורה הכי מדוייקת שיש.
  2. הגובה שבו אתם רוצים או צריכים להתקין את המסוע. על מנת להתקין רגלים מייצבות בטוחות, בהפרשים קבועים, שישמרו על המוצר שלכם לאורך זמן.
  3. יכולת נשיאת המשקלים של המסוע, שחייבת להתאים למשקל הממוצע של המוצרים שאתם מייצרים או עתידים לייצר. יש הבדל במשקל בין שבבים טכנולוגיים לבין מוצרי מזון, והמסוע חייב לעמוד במשקלים בקלות יחסית.

המשקל הוא פרמטר לא פחות חשוב מהאורך

לצד כל זאת, חשוב לזכור שאתם ממוקמים בתוך המפעל שלכם, מכשיר מאוד כבד שצריך להתנהל איתו בצורה הכי זהירה שיש. זאת אומרת, שעוד לפני שאתם מבצעים רכישה של מסוע סרט יד שניה, צריך לבדוק שאתם יכולים להכניס לחלל למפעל שלכם מוצר כל כך כבד מבחינת דרישות הבטיחות והיכולת לאפשר סביבת עבודה נוחה לכולם. על כן, מומלץ להיעזר בצוות המקצועי של חברת משומש ציוד תעשייתי מבית שלו כהן שיכול לתת לכם את הפרספקטיבה המקצועית המיומנת ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here