ד"ר צבי ברק, מחבר הספרים: "מודל המצוינות", "חכמת הניהול באמרה ובשנינה", ו"הומור בניהול", מרצה אומן המעביר הרצאות מרתקות (קישור) ודינמיות המלוות בכמות נאה של הומור אינטליגנטי, נבחר ע"י עיתון גלובס לאחד משבעת המרצים הטובים בישראל.

ד"ר ברק, מומחה למדעי ההתנהגות, בעל ניסיון עשיר בעולמות הניהול, התכנון וההדרכה, עוסק שנים רבות בפיתוח ויישום מיומנויות ניהול מעולם מדעי ההתנהגות. מפתח מודל המצוינות, שזכה להערכה ושבחים רבים, ועל פיו ניתן לאמן כל אדם וכל צוות למצוינות.

ראיון אישי עם המומחה למצוינות, מזווית קצת אחרת:

אז מה באמת מטרת ההרצאה שלך "להיות מצוין"?

"שאיפתי להקנות לקהל השומעים שלי תובנות וכלים שיקדמו את האינטרס האישי שלהם, באמצעות חוויה המשלבת שכל והומור."

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?

"מדי בוקר אני נהנה לעבור על העיתונים עם כוס קפה. לאחר מכן אני יוצא להליכה של שעה בכל מזג אוויר, כמובן בתנאי שאין לי באותו יום הרצאת בוקר."

מה גורם לך סיפוק?

"כשאנשים יוצאים מהרצאותיי ומספרים שזאת הייתה עבורם חוויה מרגשת, הרצאה מרתקת, שהם קיבלו ממנה השראה וכוחות להתמודד עם אתגרים הניצבים בפניהם. המשפט שגורם לי לאושר רב זאת התגובה " כבר שנים שלא צחקתי כך ולמדתי יותר מבכל חוויה אחרת שנחשפתי אליה". "

קרדיט יח"צ

מה התכונה שאתה מעריך באנשים?

"הקשבה ופרגון."

"אני נהנה לראות אנשים שבתהליך התקשורת שלהם נוהגים להקשיב, במקום להיות עסוקים בתשובתם. אנשים שמחזקים את בן שיחם ומפרגנים לו , ויוצאים מעוצמים מכל מפגש."

למה בחרת דווקא בביטוי "האנשים עושים את ההבדל" כמשפט המוטו של הקבוצה?

"כמי שצבר ניסיון של עשרות שנים בחברות, ארגונים, עסקים ועוד, הגעתי שוב ושוב למסקנה שבסופו של דבר הכל אישי, ושאנשים מושפעים יותר מהכל ממי שעומד מולם או לצידם. והמסר המרכזי שאני רוצה להעביר- שבסופו של דבר, בכל האינטראקציות של היחיד עם הסביבה, אם זה במקום עבודתו או בתא המשפחתי שלו, האחריות היא עליו ורק עליו. דהיינו- מצוינות=אחריות."

מכל הביטויים שלך, איזה מהם אתה הכי אוהב?

"הביטוי שמשקף יותר מהכל את תפיסת עולמי הוא האמירה המבוססת מהתבוננות על התנהגויות של אנשים והובלתם להישגים וכותרתה: "האחרון להתעייף הוא הראשון לניצחון" ".

מה אתה מאחל לעצמך?

"מעבר לדברים המובנים מאליהם, כמו משפחה מאושרת, המשך עיסוק במקצועי- הנאתי, בריאותי וכיוצא באלה. שלא יגמרו חלומותיי ושתמיד יהיה משהו שארצה לעשות, לקדם, לפתח, ליצור. במילים אחרות- לשמר על הדלק האיכותי שמפעיל את מנוע חיי."

ד"ר צבי ברק אחד המרצים המומלצים בתחום המצוינות, בהרצאה מעוררת השראה מרתק את צופיו, שובה את לב מאזיניו, ומאפשר הפנמת החומר המועבר בדרך ממוקדת וחווייתית.

המופע של דר' צבי ברק "להיות מצוין" הינו מופע מרתק מלא הומור שנון ואינטליגנטי אשר בסיומו יוצאים המשתתפים עם תובנות וכלים פרקטיים לקידום יעדים אישיים, עסקיים וארגוניים ולשיפור איכות החיים. הרצאותיו מתאימות לכנסי חברה, הנעת צוותים לפרויקט, , מרצה לארגונים פרטיים, בהרצאות לאירועים, הרצאות לעובדים ומנהלים, עסקיים וממשלתיים, הרמת כוסית, מפגש חברתי, כנס לקוחות ועוד..

כאשר מחפשים נושאים מעניינים להרצאה– הרצאתו של ד"ר צבי ברק- "להיות מצוין" היא בהחלט מעניינת ומקורית.

קרדיט יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here