מערכת לניהול משאבי אנוש בקלות ויעילות
קרדיט: FREEPIK

מבקשים לייעל את עבודת מחלקת משאבי האנוש? מחפשים מערכת לניהול משאבי אנוש מומלצת ואמינה? כדאי לכם להכיר את המערכת המובילה easydoc מבית וובי דיגיטל בע"מ.

מעבר לניהול מתקדם של משאבי אנוש 

בדומה לעוד מחלקות של חברות ועסקים, גם ניהול משאבי האנוש כבר אינו יכול להסתמך על ניירת וטפסים מודפסים. כל מערך הניהול עובר כיום דרך מערכות ממוחשבות, חכמות ומתקדמות. מערכת לניהול משאבי אנוש כמו easydoc מאפשרת לנהל תיקי עובדים באופן דיגיטלי, ללא צורך במילוי ניירת אלא רק עבודה מול מסמכים וטפסים און ליין, הכוללים גם אפשרות לחתימה מרחוק.

מערכת לניהול משאבי אנוש בקלות ויעילות
קרדיט: FREEPIK

מגוון רחב של פעולות ניהול

מערכת easydoc לניהול משאבי אנוש תעניק לכם כלי מתקדם, יעיל וחכם הכולל בין היתר פונקציות ופעולות של מילוי וחתימה על טופס 101 מקוון, ניהול תיק עובד בענן מכל מקום בעולם, ורמה גבוהה של אבטחה. זאת בנוסף לניהול יעיל ומדויק של ציוד עובדים, יכולת הפקה בלתי מוגבלת של מסמכים מקוונים ופונקציה של ממיר מסמכים דיגיטלי. המערכות גם כוללת אפשרויות של ניהול השראות, תהליכי גיוס עובדים אוטומטיים, התראות בסמס לעובדים אודות מסמכים, ועוד. יש לציין כי את המערכת ניתן לקבל במסלול רגיל או במסלול פרמיום בהתאם לצורך.

היתרונות של מערכת easydoc

בחירה במערכת easydoc תעניק לכם מספר יתרונות מהותיים:

  • קליטה של תיק עובד בארגון באופן ממוחשב ללא צורך בניירת פיזית, סורקים, פקסים, מדפסות וחתימות ידניות, באופן המייעל את עבודת מחלקת משאבי האנוש.
  • הפחתת עבודה עם ניירת מודפסת מייעלת למעשה את התנהלות הארגון כולו, מגבירה סדר וארגון, מפחיתה באופן משמעותי אובדן או הרס של טפסים, מקלה על איתור ושליפה של מסמכים וכדומה.
  • המערכת מציעה תהליך שלם של קליטה אונליין באופן מותאם להגדרות הארגון, לרבות חתימה על חוזה העסקה, מילוי וחתימה על טופס 101, הסכמים מול קופות גמל, חתימה על ציוד לעובד וכיוצא בזאת.
  • המערכת מאפשרת פיקוח ומעקב אחר מצב העובדים בחברה, שעות עבודתם, ביצועיהם ועוד.
  • דרך המערכת אפשר להעביר כל סוג של מסמך שעליו העובד צריך לחתום, בין אם הוא מוגש כמסמך וורד או מסמך PDF, באופן שהופך אותו תוך שניות בודדות למסמך מקוון. את הטפסים והמסמכים ניתן לשלוח לעובד בסמס או ישירות למייל שלו, והוא יכול למלא את אותם מכל מכשיר – בין אם מחשב, לפטופ, טאבלט או סמארטפון. ולבסוף, את החתימה המקוונת של העובד אפשר לבצע בעזרת העכבר או במסך מגע עם האצבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here