מרכזי הגמילה החדשים - טיפול משולב בהתמכרויות

התמכרויות הן נושא כאוב אשר מלווה חלק ניכר מהאוכלוסייה בימינו, ומשפיע על איכות חייה. מכורים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות רפואיות ונפשיות לאורך שנים, עד למצב בו הם קורסים לחלוטין תחת העומס. פנייה למרכז גמילה, היא אומנם מאתגרת אך מהווה את האפשרות הטובה ביותר להתמודדות יעילה ומוצלחת עם ההתמכרות.

מכונים פרטיים בפיקוח

מערכת הבריאות הישראלית מכירה בקושי של מכורים לסמים ומנסה ללוות אותם בצורה מקצועית איכותית בכל שלב. יחד עם זאת, עומס חולים בבתי החולים הציבוריים פתח את האפשרות לפנות לטיפול מרכז גמילה מסמים פרטי אשר נמצא תחת פיקוח של המדינה. הטיפולים במרכזים עם טיפולים מקצועיים של אנשי צוות בעלי הסמכה מתאימה. המרכזים הפרטיים מחזיקים בציוד מתקדם כמו גם בשיטות טיפול מגוונות ומאפשרים לכל מטופל  לקבל בדיוק את הטיפול המתאים לו על ידי אבחון אישי.

למידע נוסף על גמילה מסמים כנסו – http://www.sbs-rehab.co.il/%d7%92%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%94-%d7%9e%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d/

משלבים שיטות טיפול

בעת הכניסה למרכז הגמילה מאפיין הצוות הרפואי את המכור ומגדיר איזה טיפול גמילה יהיה הנכון ביותר בעבורו. לכל טיפול יש את מהלך הטיפול שלו ותהליך גמילה ממשככי כאבים שונה מאוד מתהליך גמילה מאלכוהול. אולם, מקרים רפואיים רבים משלבים בין כמה סוגי התמכרויות ודורשים טיפול עמוק ורציני יותר בבעיות הקשורות לאחת ההתמכרויות, אשר מוביל לשיפור במצבו הכללי של המטופל. החשיבות המרכזית של הטיפול במרכז הגמילה היא האבחון האישי, כי שם ניתן למפות את הצרכים של המטופל ולשלב בין גישות טיפוליות שונות על מנת לסייע לו ככל הניתן במהלכה של הגמילה.

מנקים את הגוף

בבסיסו של כל תהליך גמילה, בין אם גמילה מאלכוהוליזם או סמים, עומד הצורך בגמילה פיזית של המטופל. בגמילה בפיזית המטופל חווה ניתוק מידי מכל חומר ממכר שהוא, בבת אחת ולפרק זמן ממושך מאוד. התוצאה הישירה של תהליך גמילה פיזי היא הופעתם של תסמיני גמילה. חלק מתסמיני הגמילה יכולים לגרום למטופל להרגיש רע ובמקרים מסוימים הצוות הרפואי חייב להתערב ולתת לה מטופל חומרי הרגעה ותרופות שישפרו את מצבו ויעזרו לו לצלוח את השבועות הקשים.

מרכז גמילה פרטי אמיל מעניק טיפול מיומן ומקצועי לכל בעיית התמכרות. הצוות הרפואי מלווה את החולים לאורך כל שעות היממה עד לסיום התהליך. צרו קשר עם המרכז באתר או בטלפון 077-9967463 לקבלת פרטים נוספים אודות שיטות הטיפול השונות בהן יוכל לעזור. למידע נוסף על Лечение наркомании в Израиле התקשרו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here