מתנה קטנה שמביעה המון – שוק המתנות לחברות ובעלי עסקים

החיים של בעלי העסקים במדינת ישראל, הם חיים מלאי תחרות. בשוק קטן ומצומצם, הצורך שלכם להשקיע משאבים בלקוחות, בשותפים ובעובדים שלכם הוא עצום. על כן, בעלי עסקים רבים מעוניינים לפנות לחברת שקף אקשן, כדי ליצור מתנות ייחודיות לאירועים או לימי חג מיוחדים.

שיתופי פעולה פוריים – דורשים תחזוקה

התקשורת האופטימלית עם הלקוחות שלכם, היא תקשורת שמתבססת על יחסי עבודה מיטיבים. יחד עם זאת, עליכם כל הזמן להרחיב את מעגלי הלקוחות שלכם וליצור שגרת עבודה פעילה ורווחית. לכן, ההשקעה המאסיבית ביותר של בעלי העסקים כיום, היא השקעה במגוון רחב של מוצרי פרסום ושיווק שמתאימים לקהלים שונים. כך אתם מצליחים להגיע לקשרי עבודה איכותיים כבר מהמפגש הראשון עם כל לקוח, ולמצות את הפוטנציאל העסקי שלכם.

תשומת לב קטנה לעובדים שלכם – שווה המון

גם ברמה הפנים ארגונית, צוותי משאבי האנוש בחברות השונות מוכנים לפעול בדרכים יצירתיות, כדי לגרום לצוות לשתף פעולה – לטובת מטרות העל של החברה. כיום, עולה המודעות של העובדים לזכויות שלהם, ובהתאם גם הדרישה לקבל הטבות ומתנות לאורך השנה. במיוחד, לקראת תקופת החגים, יש לחשוב על מתנות לעובדים שיביעו את ההערכה והוקרת התודה שלכם. מתנה מוצלחת ושימושית היא רק חלק מתוך מכלול שלם של הפרמטרים למקום עבודה מוצלח, אך היא בהחלט מהווה גורם חשוב בשוק העבודה הישראלי.

כל כנס הוא הזדמנות – נצלו אותה

לצד שגרת היום יום והחגים השונים, גם בתחום העסקי יש לכם דרכים רבות לפעול כדי לשמור על רמת מקצועיות ורשמיות גבוהה. הדוגמה הבולטת ביותר, באה לידי ביטוי בכנסים מקצועיים גדולים שמארגנות חברות שונות. שם העובדים והמשתתפים מקבלים את כל התנאים לעסוק בתחום המקצועי, לצד חשיבה על כל הפרטים הקטנים שהופכים את האירוע למהנה יותר. למשל, על ידי רכישת מתנות לכנסים כמו עטים ומחברות, איתם ניתן לעבוד, אתם יכולים לעודד את כל העובדים שלכם לשתף פעולה ולהשאיר להם מזכרת מיום מאוד מיוחד ושונה בחברה שלכם.

חברת שקף אקשן היא חברת ייצור ועיצוב של מתנות ממותגות לכל אירוע. אנו מאפשרים לחברות וארגונים לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לתחום הפעילות שלהם ולקבל שירות ברמה גבוהה; שירות שיאפשר להם לשמור על תדמית נטולת רבב אל מול עובדים ולקוחות חיצוניים, תוך פרק זמן מהיר. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, התקשרו למשרדינו – 03-6850114.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here