מכבסה ברמת גן
pixabay

ניקוי יבש זהו בעצם ניקוי בגדים אשר נעשה ללא שימוש במים. בגדים מסוימים אסור שיכובסו במעלות גבוהות בגלל סוג הבד, לכן יש להשתמש בחומרים אחרים היכולים לנקות את הבגד. לרוב מדובר בחומרים כימיים אשר שימוש בהם גורם הן לפגיעה בסביבה והן לפגיעה בסיבי הבגד. חומרים אלה אינם יודעים להבדיל בין הסיבים המלוכלכים לבין אלה אשר לא דורשים טיפול. כתוצאה מכך נוצרת היחלשות של סיבים במקומות שהיו תקינים מלכתחילה ובנוסף הבגדים מקבלים ריח לא נעים.

על מנת להתגבר על תופעות הלוואי הללו החלו להתפתח מחקרים ושיטות אשר בחנו אפשרויות נוספות ונקיות יותר לטיפול בבגדים. אחת מהשיטות הללו היא שיטת Green Earth.

ניקוי יבש ברמת גן בשיטת Green Earth

ניקוי יבש ברמת גן בשיטת Green Earth פותח בארצות הברית ומבוסס על ממס סיליקון. הסיליקון הנוזלי יחד עם חומרים נוספים מצליחים להמס את הכתמים שדורשים המסה בלי להמס את הסיבים שדורשים הגנה.

יתרונות השיטה הם רבים :

  • שמירה על איכות הבגד וחוזק הסיבים
  • אי שימוש בכימיקלים המזיקים לסביבה
  • מניעת הריח הרע האופייני לניקוי יבש
  • פחות חשמל סטטי, מוך וקמטים הנוצרים על הבגד
  • עלות זהה לעלות של ניקוי יבש רגיל. לעתים אף אפשר לחסוך מעט באנרגיה הדרושה למכונות הכביסה

ניקוי יבש ברמת גן

שיטת ניקוי יבש ברמת גן המתקדמת בישראל

"אוקיינוס – מומחים בניקוי ב(ג)דים" הם השירות הנכון עבור הבגד שלך. אנו דוגלים בגישה דינמית וירוקה המבוססת על חדשנות. המודלים שאנו מאמצים נבדקו והוכחו מדעית, מבוססים על פטנט טכנולוגי

Green Earth Cleaning ומאפשרים לכל אחד לקבל את שירות הניקוי הטוב והמתקדם ביותר. שירות זה מבטיח איכות תוצאה גבוהה, עמידות לאורך זמן ושירות בר קיימא אשר אינו פוגע בסביבה.

עבטדות ניקוי יבש ברמת גן מתבצעות בבית העסק הודות לאבזור מלא של כל המכונות הדרושות. הנכם מוזמנים להתרשם מקטלוג השירותים שלנו ולנסות את שיטת הניקוי המתקדמת בישראל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here