סלקום TV מציגה ביצועים מרשימים בשוק הטלוויזיה
צילום PIXABAY

שירות סלקום TV הוא שירות טלוויזיה שהושק לפני כ – 4 שנים על ידי, איך לא – חברת סלקום.

השירות של סלקום TV נתפס באותה תקופה כשירות מהפכני שפועל בצורה שונה לחלוטין מהחברות המסורתיות, יס והוט.

סלקום TV הציגו לציבור הישראלי שירות טלוויזיה שאינו פועל באמצעות ממיר לוויני או כבלים דיגיטליים, אלא שהוא משדר את התכנים דרך האינטרנט בלבד.

המהלך היה מהפכני, והיו ספקנים רבים שטענו כי הציבור הישראלי לא ישנה את הרגלי הצפייה שלו, אך כ – 4 שנים לאחר מכן, אפשר לראות שבהחלט חל שינוי משמעותי בשוק הטלוויזיה.

מפתיע או צפוי? סלקום TV מחזיקה היום כ – 13% מהשוק

בעוד הסקפטיים שבינינו טענו שלא רבים יעשו את השינוי ויעברו לשירות של סלקום TV, יחליפו את הממיר הישן שלהם, ויסתמכו על ספקית אחרת – המציאות הוכיחה אחרת.

בתוך 4 שנים בלבד מכניסת השחקנית החדשה לשוק, סלקום TV הצליחה למשוך אליה מעל ל – 200 אלף מנויים חדשים, שמהווים בערך 13% משוק הטלוויזיה הישראלי.

סלקום הצליחה לשנות את פני השוק באופן שלא השאיר אף אחד אדיש, ומאז גם חברת פרטנר השיקה שירות דומה בעצמה (פרטנר TV) ואפילו גם חברת יס (סטינג TV).

סלקום ללא ספק הצליחה לשנות את עולם הטלוויזיה הישראלי, את הרגלי הצפייה של הציבור הישראלי ולמעשה את כל התפיסה לגבי שירותי טלוויזיה כאן בארצנו הקטנה.

מהפכה בשוק הטלוויזיה – איך זה קרה?

כאמור, סלקום הצליחה להביא לגדילה מהירה ומשמעותית בכמות הלקוחות של שירותי הטלוויזיה שלה בשנים האחרונות.

השאלה היא למה זה קרה, ואיך החברה הזו הצליחה לשנות לגמרי את עולם הטלוויזיה בישראל?

ובכן, יש מספר גורמים משמעותיים שבזכותם השינוי קרה :

  • המחיר – סלקום TV פשוט הציעה מחיר אטרקטיבי יותר, ועדיין מציעה מחיר נמוך יותר, מאשר זה של חברות הלווין והכבלים הדיגיטליים.

הציבור הישראלי לא פראייר, אם הוא יכול לשלם פחות, הוא יעשה את זה.

  • מבצעים, והרבה – בתור חברה חדשה שאין לה ציבור לקוחות רחב כל כך, סלקום משכה אליה לקוחות רבים בעזרת מבצעים והצעות אטרקטיביות ומשתלמות.
  • סלקום מציעה לכם להתקדם לעולם החדש – לאט לאט אנחנו מגלים שאין מנוס משינוי דרסטי בשוק הטלוויזיה כחלק מהשינוי הטכנולוגי שאליו העולם שלנו מתקדם במהירות.

בעוד מספר שנים או עשורים, כנראה שכלל שירותי הטלוויזיה יהיו דרך האינטרנט, ומה שיחליף את הממיר המסורתי שלנו יהיה סטרימר מתוחכם.

סלקום TV פשוט מציעה לכם להתקדם כבר עכשיו לעולם החדש של שוק הטלוויזיה, ולהתחיל להנות מהיתרונות הגלומים בחווית הצפייה החדשה.

האם סלקום מרוויחה מכל זה?

אז נכון, המבצעים והמחירים מושכים אל החברה המון לקוחות, ואף היא מצליחה לגרום ללקוחות שלה להצטרף לשאר השירותים שהיא מציעה עם חבילות טריפל וקוואטרו מוזלות.

אך אולי השאלה החשובה ביותר היא האם סלקום מצליחה להרוויח סכומי כסף מספקים שיבטיחו את הישארותה בעולם הטלוויזיה.

מה שבטוח, שהדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה שלנו כבר החלה להשתנות, ואנחנו צפויים לראות שינויים נוספים בעתיד הקרוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here