צ'אט בוט לעסקים קטנים – צ'אט בוט מתמודד עם האתגרים השיווקיים של עסקים קטנים
מקור pixabay

התחלת עסק בצורה בריאה היא אתגר לרוב היזמים. עסקים קטנים חייבים לעבוד בתוך מסגרת ייחודית של הגבלות, הכוללת הגבלות תקציביות, כח אדם מצומצם, ותחרות מצד עסקים ותיקים הפועלים באותה נישה. כל אסטרטגיית שיווק שבעל עסק קטן יאמץ, חייבת להיות ברת קיימא תחת הגבלות אלו. זוהי בדיוק הסיבה לכך שעסקים שמוסיפים צ'אט בוט מצליחים כל כך. הם עוזרים לעסקים קטנים להתגבר על מגוון אתגרים שיווקיים, כולל אלו שנציג כאן:

תקשורת עם לקוחות מכווני סלולר

זיהוי לא נכון של קהל היעד יכול להפוך את כל מאמצי המיתוג והשיווק לחסרי משמעות. למרות שלכל עסק יש סט קריטריונים ספציפי שמאפיין את קהל היעד שלו, קיימים מספר מאפיינים שמשותפים לכולם – כמו למשל שימוש בטלפונים ניידים.

לבסיס צרכני מכוון מובייל יש כמה דרישות ומאפיינים שעסקים שפונים לבסיס זה צריכים להכיר. לקוחות מכווני סלולר מצפים לאתרים סלולריים רספונסיביים, ותמיכה על פי דרישה ללא כל עכבות. צ'אט בוט לעסקים קטנים מטפל בדרישות אלו על ידי ביצוע סימולטני של תפקידי האסיסטנט בחנות הווירטואלית ונציג שירות תמיכה מסביב לשעון. הם מציעים ללקוחות צעירים את הפלטפורמה המוכרת של תקשורת דרך הודעות מידיות, כשכל מה שעל הלקוח לעשות זה לשאול שאלה או להביע תלונה בשפה היומיומית שלהם, ולקבל תגובה מיידית מהצ'אט בוט עם המידע או העזרה שהם מחפשים.

זיהוי תחום מיקוד

הרבה בעלי עסקים קטנים לא מצליחים להשיג את התוצאות הרצויות, למאות השקעות משמעותיות של זמן ומשאבים. בחלק מהמקרים, הסיבה היא מחסור בתחום מיקוד. ניתן למצוא את המקורות לסיבה זו במחסור בפידבק מלקוחות, מה שגורם לבעלי העסקים לא להיות מודעים לרצונות של לקוחותיהם. בניית צ'אט בוט לעסקים קטנים פותרת את פער המידע הזה.

בזמן שהם עונים לשאלות של צרכנים ומטפלים בבעיותיהם, צ'אט בוט לעסקים קטנים כל הזמן אוספים פידבק. פידבק זה כולל מידע רב שכבתי כגון תלונות נפוצות של לקוחות לגבי הממשק באתר, תכונות שהם אוהבים באתר, פידבק על המוצרים או השירותים המוצעים, שאלות נפוצות, שפה ומילות מפתח שנמצאות בשימוש נרחב בקרב הלקוחות, וכדומה. מידע זה הוא משאב יקר ערך לבעלי עסקים קטנים, וצ'אט בוט מאפשר להם את הגישה למידע זה כמעט ללא עלות.

איסוף לידים

אתרי אינטרנט הם כלי טוב להציג מידע על העסק או לאחסן סרטונים שיווקיים, קבצים, טפסים ורשימת מוצרים בצורה נוחה. אבל עובדה ידועה היא שאתרי האינטרנט לא מצליחים להמיר את המבקרים באתר ללקוחות בצורה טובה מספיק. כמעט כל עסק היום בונה על המרה של מבקרים באתר ללידים בכדי שאנשי המכירות יוכלו להתקשר אליו ולסגור את המכירה. הבעיה היא שיותר מתשעים אחוזים מהמבקרים נוטשים את האתר אחרי מספר שניות ועוד פחות משאירים את הפרטים שלהם או מבצעים רכישה און-ליין.

הצ'אט בוט בעצם עוזר לאתרים לקבל יותר המרות מהאתר שלכם על ידי משיכת תשומת הלב שלהם, כך שהם לא עוזבים והולכים למתחרים שלכם. ברגע שהצ'אט בוט משך את תשומת הלב של הגולש הוא יכול לענות לו על שאלות ולדחוף אותו להשאיר את הפרטים שלו ולשלוח אליכם את הליד.

למידע נוסף ובניית צ'אט בוט לאתר שלכם אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here