הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה
מקור pixabay

זה הסיפור על בן הזוג שלי, שרצה להציע לי להתחתן אתו במקום הומה אדם ועם ריקודים ושירים ובסוף עשה בשכל, והציע לי הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה. ותנו לי לחסוך לכם את המתח: ברור שאמרתי לו כן. אבל עד שזה קרה…. טוב, זה בהחלט שווה סיפור.

שמי לירון, אני בחורה בת שלושים ושלוש. מטבע הדברים, נשים בגיל שלי כבר מתחילות להיות קצת לחוצות חתונה. אבל אני, ההיפך. מעולם לא חשבתי על זה. כשהייתי הולכת ברחוב לא הייתי מתעלפת על תינוקות חמודים, אף פעם לא התנדבתי לקחת את האחיינים שלי לכל מיני מקומות או סתם לשמור עליהם בחופש… אני לא הטיפוס. אני אוהבת חופש, ים, יאכטות ושמש.

לכן כשפגשתי את ירון (כן, אני יודעת, אנחנו לירון וירון… הה הה) הצבתי בפניו שני תנאים. תנאי ראשון, אתה לא מדבר אתי על חתונה. תנאי שני, אם אתה כבר מחליט להציע לי נישואין, אתה חייב לעשות את זה בדרך מיוחדת. אל תזמין אותי למסעדה ותיתן לי כמעט להיחנק מטבעת נישואין שטמנת בתוך הסופלה. אני אישה של שיער מתנפנף ברוח, שמש שצורבת על העור.

"אם הייתי רוצה שתציע לי נישואים, ואני לא אומרת שזה מה שאני רוצה", אמרתי יום אחד, בזמן שטיפסנו על הר בצפון, שנינו מזיעים ומתנשפים והוא מחזיק קופסא קטנה וחשודה ביד שלו, "זו חייבת להיות הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה. פחות מזה יעליב אותי, יותר מזה ייראה לי פשוט פרחי. הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה זה בדיוק מושלם".

ירון לא ענה לי, אלא פתח את הקופסא, שבה חששתי מסתתרת טבעת נישואין, שלף שתי וחיבר לפלאפון שלו. הייתי קצת נבוכה, בכל זאת, הנה אני פה נותנת לו הרצאה על איך לא להציע לי נישואין, כשהוא בכלל לא בעניין. לא הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה ולא הצעת נישואים על הר בצפון.

אחרי שלושה חודשים, הוא פתאום אמר לי להגיע להרצליה, אחרי העבודה. אז באתי, חניתי ויצאתי מהאוטו, בלי לדעת מה התכנון. צלצלתי אליו כי לא ידעתי לאיזו מסעדה להגיע, אבל הוא לא ענה, אז פשוט טיילתי שם ופתאום, מרחוק, ראיתי את זה. שטיח אדום, בלונים ופרחים, כרזה ענקית "האם תינשאי לי?" ואת ירון עומד, לבוש יפה, ולידו עומדות החברות שלי ואפילו ההורים שלי. התקרבתי בלב פועם חזק, ירון הושיט לי יד, ואמר לי "לירון, זוהי הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה. האם תינשאי לי?"

כולם צחקו, ואני הנהנתי. עלינו ליאכטה המתוקה, שם חיכה לנו שולחן עם ארוחת ערב ובקבוק יין, ויצאנו לשייט. השיער שלי התבדר ברוח כמו שאני אוהבת, האוכל היה ממש טעים והיין מאד חגיגי. פתאום קלטתי, שאומנם קיבלתי הצעת נישואין על יאכטה בהרצליה כמו שרציתי, אבל עוד לא אמרתי לו כן.

"כן", אמרתי לו, והתנשקנו מול הגלים.

טיפ והמלצה על הצוות והיאכטה שערכו לנו את הצעת הנישואין המדהימה, זו חברת גל ונעמה השכרת יאכטות והטלפון שלהם 0504600470

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here