Credit: Pixabay

במהלך החיים, אנו עשויים להיתקל במגוון מצבים בהם ברור לנו שהתרחש עוול, אך אין בידינו כל ראיה על כך. מצבים כאלו מעוררים תחושת חוסר אונים בלתי נסבלת ועשויים לתסכל. אל המשטרה לא נוכל לפנות עם סברות וחשדות בלבד ולנו נותר רק להישאר עם תהיות ולבטים. בין אם יש לך חשד לגניבות בעסק, כי בעלי מקצוע בביתך נהגו באופן לא הולם או כל חשד אחר להתנהלות פוגענית כלפיך, האפיק החוקי היעיל ביותר יהיה לפנות לחוקרים פרטיים שיסייעו לך לאסוף מידע באמצעים מתקדמים.

במהלך חקירה פרטית, נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך ניתן לנהל חקירות באופן יעיל יותר ולאסוף מידע בקלות מבלי להתגלות. לכן, מכשירי הצילום, המעקב וההקלטה הנכונים יכולים לקבוע את הצלחת החקירה. משרד עורב חקירות פועל בתחום החקירות הפרטיות מעל 25 שנים ומייבא ציוד חקירות מתקדם ברמה הגבוהה ביותר. אנו מעמידים לרשותך את הציוד הטוב בשוק כדי לערוך חקירה מקצועית ויעילה על הצד הטוב ביותר.

Credit: Pixabay

אספקת אמצעי הקלטה ומעקב סמויים

כדי לאסוף את המידע בלי להתגלות, לא די לנו במכשור עם יכולות טכנולוגיות עוצמתיות. לעיצוב הציוד יש משמעות רבה כשזה מגיע לעבודתו של חוקר פרטי בצפון. ככל שהציוד קטן ומוסווה יותר, כך החוקר יכול להתקרב אל מושא החקירה שלו ולתעד אותו מבלי לעורר את חשדו. משרד עורב חקירות מעמיד לרשותך טווח רחב של מצלמות ומכשירי הקלטת קול המוסווים כמגוון פריטים שגרתיים כמו שעונים, עטים, כובעים או משקפיים. בנוסף, קיימים מתקנים זעירים שניתן להשתיל במוקדים פוטנציאליים ולהקליט את הנאמר בהם ללא ידיעת המשוחחים.

כדי לעקוב אחר מיקומו של מושא החקירות, אנו מציעים מכשירי איתור המבוססים על טכנולוגיית לוויין. המכשירים זעירים ומאפשרים הטמעה קלה ומוסווית בבגדיו של האדם או ברכבו כדי לבצע מעקב אחריו ללא ידיעתו ומרחוק. בין אם המעקב נעשה אחר בן או בת זוג הנחשדים בבגידה, או אחר אדם החשוד במעילה או הונאה, הציוד מסייע לאסוף את הראיות ביעילות ולהשלים את החקירה בהצלחה.

ציוד חקירות מיובא באיכות גבוהה

בין אם נדרש לך ציוד להקלטה סמויה עצמאית, או אם משרד החקירות שלך זקוק לספקי ציוד, אנו מציעים פתרונות מהמובילים בשוק ומזמינים אותך לשיתוף פעולה שישפר משמעותית את יעילות החקירות שלך. צוות עורב חקירות זמין לך וישמח לספק לך מענה לכל צרכיך. להזמנות, ניתן לפנות בטלפון 0772316436.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here