קורסי גמול השתלמות לבעלי תפקידים בארגונים

חטיבת גמול ההשתלמות של מכללת אינטלקט אקדמון מציעה קשת רחבה של קורסי גמול השתלמות לזכאים. הקורסים עוסקים בנושאים מגוונים הנוגעים בכישורים ובידיעות הנדרשים מבעלי תפקידים שונים בארגונים. לפניכם מספר דוגמאות נבחרות מבין רבות אחרות.

קורס בטיחות וגהות בעבודה

מדובר בקורס חיוני עבור בעלי תפקידים שונים בארגונים תעשייתיים, ציבוריים, מסחריים ואחרים. הקורס מועבר על ידי בעלי מקצוע מנוסים מאוד וכולל שיעורים הנפרשים על פני 100 שעות אקדמיות. בין היתר, הקורס עוסק ביסודות בגהות, יסודות בבטיחות, תנאי סביבה אופייניים לעבודות, בטיחות באש, ארגון וניהול הבטיחות במערך כיבוי האש, סטטיסטיקה וחקר תאונות, שיקולי בטיחות בתכנון, חוקים ותקנות בטיחות בשיראל, סיכונים כלליים ומכנים, הגורם האנושי בבטיחות ובכיבוי אש, בטיחות במעבדות, סקר סיכונים ותוכנית בטיחות, ועוד.

דיני מיסים ומכרזים

זהו קורס חיוני נוסף עבור בעלי תפקידים בארגונים ציבוריים וחברות ממשלתיות העוסקים בפרסום מכרזים. קורס זה נפרש על פני 100 שעות אקדמיות ונוגע במגוון רחב מאוד של נושאים בין היתר, הקורס עוסק בידיני מכרזים במשפט בינלאומי פומבי, בדיני קניין ונכסים פיננסיים סחורים, בחוק ותקנות חובת המכרזים, דיני תאגידים ואג"ח, דיני חוזים בבורסה, סוגי מניות, דיני תאגידים בשוק ההון והכספים, וניירות ערך נגזרים. כמו כן, השיעורים בקורס יעסקו בהנפקות, חקיקה בנושא הברחת הון הבורסה בישראל, מבוא לדיני מקרקעין, דיני ניירות ערך, נתונים מהעיתונות הפיננסית והשפעה על מיסוי מקרקעין, העקרונות של מיסוי המקרקעין בארץ ובהשוואה לעולם, ועוד.

קורס בניהול איכות ואבטחת איכות

קורס זה הנפרש על פני 100 שעות אקדמיות עוסק בהכרת גישות וכלים לאבטחת איכות ברמות הארגון, התהליך, השירות והמוצר באופן יישומי. הלימודי התיאורטיים בקורס משולבים עם סימולציות המדגימות כלים ושיטות לאבטחת איכות. בין היתר, השיעורים בקורס זה יעסקו בעקרונות אבטחת האיכות, תקנים למערכות איכות מגזריות, מושגים, תפיסות וגישות באבטחת איכות, מודלים ש למצוינות ארגונית, מערכות ניהול איכותיות, מבדקים פנימיים, מדדי ומדידת איכות, מערכות ארגוניות תומכות, איכות במחזור חיי המוצר, שיטות לשיפור וצוותי שיפור, ועוד.

קורס ביחסי עבודה ודיני עבודה

קורס חשוב ומעניין עבור כל עובד ומנהל, ובפרט מי שאשר במסגרת תפקידו עוסק בהון האנושי של הארגון. מטרתו של הקורס היא להקנות היכרות וידע עם דיני וחוקי העבודה בישראל, עם חובות וזכויות של עובדים ומעבידים. השיעורים מבוססים על הרצאות עיוניות המשלבות ניתוחים של אירועים ודוגמאות בנושאים השונים. במהלך הקורס הנפרש על פני 50 שעות אקדמיות יילמדו בין היתר יחסי עובד מעביד, גורמים בשוק העבודה, הסכמי עבודה, זכויות עובדים, חוקי ודיני עבודה, סכסוכי עבודה ויישובם, תנאים סוציאליים, היבטים אתיים ומשפטיים, ניהול מערך שכר ותגמולים, מיומנויות ניהול ועוד.

למידע נוסף והרשמה לקורסי גמול השתלמות במכללת אינטלקט אקדמון, פנו אל נציגי המכללה בטלפון *9233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here