קידום עסקים בחינם בגוגל
קרדיט FREEPIK

קידום עסקים בגוגל אפשרי בשיטות שונות. יתכן ששמעתם על קידום בגוגל של אתרים או של דפי נחיתה, אבל הפעם אנו שמים במרכז משהו אחר. פלטפורמה שנקראת "מיי ביזנס" (Google My Business), מבית היוצר של גוגל כמובן. נסביר אילו עסקים יפיקו תועלת מהצטרפות לפלטפורמה, מהם היתרונות והכללים לצורך קידום עסק קטן בצורה אפקטיבית וטובה יותר. 

קידום עסקים בגוגל מהסוג הלוקאלי 

הפלטפורמה הזאת שהשיקה גוגל יכולה להתאים לכל עסק, בין אם יש לכם או אין לכם אתר עסקי משלכם. בראש בראשונה, זוהי זירה שמאפשרת יחסית בקלות לבצע קידום עסקים בגוגל, מהסוג המקומי (כלומר לוקאלי). במילים אחרות, אם הלקוחות שלכם הם בעיקר כאלה שעובדים או מתגוררים בסמוך או לקוחות שמזמן לזמן עוברים לא רחוק מכם, זוהי הפלטפורמה הטבעית עבורכם. 

קידום העסק לעומת קידום האתר 

לרוב, כאשר מדוברים על קידום בגוגל מתכוונים לקידום אתר (לרוב אתר עסקי). אבל במקרה של פלטפורמת העסקים הלוקאליים של גוגל, המטרה איננה לקדם אתר אלא לבצע את הקידום בצורה ישירה, של העסק עצמו. כלומר:

  • כדאי להיכנס לפלטפורמה הזאת אם אין לכם אתר עסקי, אבל אתם רוצים להגדיל מכירות בעזרת נוכחות ברשת. 
  • כדאי להיכנס לפלטפורמה הזאת אם יש לכם אתר עסקי, אבל מדובר בעסק מקומי וברור לכם שאין דבר כזה "יותר מדי פרסום". 
  • השימוש בפלטפורמה ידידותי יחסית לפלטפורמות אחרות. אין צורך להתעסק עם מערכות כמו וויקס או וורדפרס. 
  • ניתן להיעזר בקידום אתרים מקצועי לצורך כך, אך ההשקעה חסכונית. הרבה יותר זול לעומת קידום אתרים במובן המקובל של המילה. 
  • משך הזמן מהתחלת השיווק בפלטפורמה ועד להשגת תוצאות נראות לעין קצר בהרבה ביחס לכל שיטה אחרת (קידום אורגני, למשל). 

היתרון החשוב – בולטות עסקית 

אם נרצה לסכם במילה אחת סביב מה מתחוללת כל הפעילות של קידום עסקים בגוגל, נאמר: בולטות. בכל קידום רוצים לשים את האתר או את העסק במקום בולט בחיפוש של הלקוחות. זהו יתרון בולט וחשוב מאוד של הימצאות ב"מיי ביזנס". הפלטפורמה מציגה את כל הפרטים החשובים של העסק שלכם, במקום מרכזי. הגולשים שמחפשים אתכם, נניח על ידי מילת חיפוש כגון "מעצב שיער" או "פיצה" יראו את העסק מתנוסס על מחצית מהמסך (במחשב) או יותר (במובייל). העסק מוצג עם מפה, תמונות מרכזיות שלו, סוגי השירותים הניתנים ועוד. פתאום העסק יותר בולט לעומת עסקים שיכולים להיות הרבה יותר גדולים ואפילו מותגים. מדוע? מפני שכאן מדובר על נטו קידום עסק קטן מהסוג הלוקאלי. כאן המקומיים נראים בגדול. 

יותר תוצאות, בפחות השקעה 

כל קידום בגוגל מצריך השקעה מסוימת, אולם בפלטפורמה הזאת נדרשת השקעה יחסית קטנה. בהשקעה של תקציב יותר קטן ותוך הרבה פחות זמן, העסק משיג בולטות ונראות ברשת. הגדרת מילים נכונה, העלאת תמונות וסרטוני ווידאו וגם העלאת פוסטים – וגם אתם שם, בצלחה יתרה. 

עדן בניית אתרים ושיווק באינטרנט

www.2010in.com

טל: 03-6274777

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here