רימרקטינג בקמפיין ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מאפשר היום ללא מעט בעלי עסקים להגיע אל כמות גבוהה של לקוחות פוטנציאלים, תוך פרק זמן קצר. פרסום ממומן בגוגל חייב להתבצע בצורה נכונה הן מבחינת בניית רשימת מילות מפתח מתאימה לקמפיין, הן מבחינת בניית דף נחיתה איכותי והן מבחינות נוספות. אולם, בעוד שמרבית המפרסמים מתמקדים בחקר מילות מפתח בתהליך פרסום ממומן בגוגל, מתוך מחשבה שזה הדבר היעיל ביותר לצורך הגעה לקהל לקוחות גדול יותר, ישנה שיטה יעילה לא פחות שכדאי להשתמש בה בכדי להגיע לקהל יעד גדול יותר. שיטה זו נקראת: רימרקטינג לרשת החיפוש

רימרקטינג לרשת החיפוש – במה מדובר

בכדי לסייע לקמפיין פרסום בגוגל להיות ממוקד יותר במנוע חיפוש, כדאי להפעיל רימרקטינג במנוע החיפוש- כלומר: לבצע מיקוד במנוע החיפוש לגולשים אשר ביקרו בעבר באתר של העסק או בדף הנחיתה שלו. תהליך רימרקטינג במנוע החיפוש דומה לרימרקטינג באתרים. מדובר על הטמעת קבצים מיוחדים שמטרתם היא לעקוב אחרי גולשים שביקרו בדף האינטרנט או בדף נחיתה כלשהו. אולם, בעוד שמודעות הפרסום במדיה, יופיעו לגולשים מרשימת רימרקטינג של אתרי אינטרנט, מודעות הפרסום במנוע החיפוש, יופיעו לאותם גולשים רק אם יקלידו במנוע החיפוש את מילות המפתח של הקמפיין.

מדוע כדאי להשתמש ברימרקטינג בפרסום ממומן בגוגל

על אף שכאמור לא מעט מפרסמים בטוחים כי מיקוד איכותי בקהל יעד רלוונטי יכול להתבצע רק באמצעות חקר מילות מפתח משמעותי, חשוב לדעת שגם מיקוד קהל במנוע חיפוש באמצעות רשימות רימרקטינג, יכול לשפר מאוד את הביצועים של קמפיין ממומן בגוגל. רימרקטינג יעיל מאוד בפרסום ממומן בגוגל מכמה סיבות:

  1. מכיוון שבאמצעות רימרקטינג ניתן ליצור רשימה למיקוד קהל, הרי שניתן להגדיל כך את יחס ההמרה. מדוע? רשימת הקהלים שמביא הרימרקטינג מוגדרת מאנשים שכבר ביקרו בדף הנחיתה של העסק ולכן יש להם הכרות מוקדמת אתו, דבר אשר יכול להניע אותם לפעולה, אם יפגשו בו שוב.
  2. לא פעם, כאשר מגדירים בקמפיין ממומן רשימות רימרקטינג, ניתן ליצור יתרון פרסומי משמעותי על מפרסמים מתחרים שכן, לאותם מפרסמים אין את קהל היעד שאפשר להגיע אליו רק באמצעות רשימות רימרקטינג
  3. דבר חשוב נוסף הוא שרימרקינג יכול לחסוך לא מעט בעלויות פרסום בגוגל. כלומר, המיקוד באמצעות רימרקטינג הוא מיקוד מדויק יותר וכאשר משלבים אותו עם פרסום ממומן בגוגל, ניתן להפיק מהקמפיין הממומן תוצאות טובות יותר, בהשקעת תקציב נמוך יותר על הקמפיין.

כיצד מוסיפים רשימת רימרקטינג לקמפיין בגוגל אדוורדס

על מנת להוסיף רשימת רימרקטינג בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס, יש צורך להטמיע קוד מעקב בדפי נחיתה רלוונטים. לאחר שיש 1000 מבקרים בדף, ניתן לקבל מגוגל אדוורדס את רשימת הרימרקטינג. לאחר שיש לכם את הרשימה, עליכם לפתוח קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס המתמקד ברשת החיפוש ולהוסיף רשימת רימרקטינג בהתאם להוראות של גוגל. על מנת לבצע זאת בצורה נכונה ויעילה, כדאי וחשוב להעזר באנשי מקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום ממומן בגוגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here