רישום לכנסים - פתרון לאורחים לכל כנס לקוחות מוצלח
קרדיט depositphotos

יש לכם אירוע חברה בקרוב? אתם מעוניינים להשיק את המוצר שלכם ומארגנים כנס גדול? כדי שכל המוזמנים שלכם יוכלו להנות משירות מהיר ומקצועי עליכם להציע להם שירות ייחודי של עמדת רישום ממוחשבת. מדובר על מסך המגע המחובר גם למדפסת, את הרישום יש לעשות באמצעות קוד הנשלח למוזמנים, שם, שם חברה או כל אופציה שתבחרו.

איך עמדת רישום משדרגת את האירוע שלי?

הצלחת האירוע מתחילה כבר מעמדת הרישום, רמת השביעות רצון של המשתתף מושפעת כבר מעמידה בתור. בעזרת עמדת הרישום אנחנו חוסכים מהמוזמנים שלנו זמן רב של המתנה והרישום הופך לפשוט ומהיר יותר – כך את רוב הזמן המשתתפים מבלים בתוך הכנס ואנו יכולים להעביר להם את כל מה שברצוננו. כמו כן, עמדת רישום משדרת משהו שונה עבור המוזמנים. כאשר האורחים שלנו מגיעים אל הכניסה וכבר רואים עמדת רישום ממוחשבת וחדשנית הם מקבלים רושם של רצינות, פנסיות וטכנולוגיה מתקדמת. זכרו, כל פריט קטן בכנס שלכם משפיע על המוזמנים, כל המתנה מיותרת תקבע אם ישקיעו בכם או לא. כאשר מדובר על כנס מקצועי בו אתם מנסים ליצור שיתופי פעולה עם חברות אחרות או משקיעים אחרים אסור לכם לטעות. בעזרת עמדת הרישום כל מוזמן יקבל תג זיהוי מודפס כך שגם אתם תוכלו לזהות את המשקיעים וגם הם יוכלו להנות מהרצינות של הכנס שלכם.

איך אוכל להשיג עמדת רישום לכנס שלי?

כיום יש בשוק לא מעט חברות המציעות לנו להנות מטכנולוגיית עמדת הרישום הממוחשבת. לכל חברה יש מסלולים שונים המתאימים לה ומחירים שונים בהתאם לעמדת הרישום, כמות המוזמנים ועוד… עליכם לבחור בחברה מוכרת ואמינה, חברה שיש לה ביקורות חיוביות ולקוחות שיוכלו להעיד על שירותיה האיכותיים. כמו כן, עליכם לקבל ייעוץ והכוונה על השימוש בעמדת הרישום עוד לפני שאתם שוכרים את שירותי החברה. חשוב לציין שאת הרשמת הלקוחות רצוי לבצע עוד לפני האירוע, כל אורח צריך להירשם בעצמו ולשלם אם נדרש, כך התורים לא יהוו מכשול אצל המוזמנים.

כאשר אתם מגיעים לחברה ממנה בחרתם לשכור את שירותי עמדות הרישום, התייעצו איתם על כמות עמדות הרישום שצריך לאירוע שלכם, עליכם לדעת לפני כן כמה מוזמנים יש לכם, את הגילאים שלהם ואם הם מסתדרים עם הטכנולוגיה המתקדמת. יש אנשים מבוגרים שיעדיפו את המענה האנושי, לכן תמיד חשוב שיהיה אדם שידריך את האנשים על השימוש בעמדת הרישום וכמו כן, במקרים בהם יש תקלה ולא ניתן למצוא את המוזמן בעמדת הרישום צריך שיהיה מענה אנושי ומקום בו ניתן להירשם מחדש. עמדת הרישום מתאימה בעיקר לאירועים רבי משתתפים או לכנסים מפוארים. אין ספק שעמדת הרישום נותנת לנו פיתרון יעיל ואיכותי לכל כנס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here