שייט רומנטי מהחלומות
קרדיט freepik

בואו נשים את הקלפים על השולחן. לצד הטרדות היום יומיות שלנו כמו בריאות, פרנסה, חשבונות, סידורים, פקקים ושאר עניינים שכל אחד מכיר, טוב לדעת שיש אהבה בעולם. טוב לדעת שזכינו לאהוב. טוב לדעת שמצאנו את החצי השני שלנו, כזה שנרצה לעבור אתו את כל החוויות הרומנטיות שיש לעולם להציע. אדם שבזכותו כל הטרדות והבעיות הופכות לנסבלות יותר. אדם להתגעגע אליו. אדם שכיף לספר לו את הצרות שלנו או סתם לבהות אתו בנטפליקס לעת ערב.

נשאלת השאלה? לא תרצו לשבור שגרה ביחד? לא תרצו ללכת עד הקצה בשביל אותו אדם אהוב, ולפרגן לו מכל הלב, כפי שאולי לא פרגנו לו מעולם? בקיצור, לא תרצו לצאת אתו ללב ים עם יאכטה בהפלגת שייט רומנטי? אם התשובה היא "ודאי שכן" או לכל הפחות שאתם עם ראש פתוח, ותשמחו לשמוע פרטים על שייט רומנטי על יאכטה בלב ים, אתם לחלוטין במקום הנכון בדרך להפלגת שייט רומנטי מהחלומות.

אז למה דווקא שייט רומנטי?

רומנטיקנים מושבעים, כאלו שאוהבים לאהוב, האהבה מחזירה להם אהבה, כבר יודעים לפזם מתוך שינה: סרט, הצגה או הופעה (בימים נטולי קורונה, לכל הפחות). פיקניק, צימר, מסאז', מסעדה, ארוחה לאור נרות, טיול על החוף בין ערביים. אם ככה, למה לא להרחיב את הרעיונות שלכם, להפתיע את החצי השני וגם את עצמכם, וללכת בכל הכוח על שייט רומנטי?

קודם כל, שייט רומנטי הוא חוויה לכל דבר ועניין, גם אם אתם לבד. הים הכחול מחכה רק לכם, אינסופי, בוהק, אוהב, מחבק, מערסל ונע לו מעדנות מעלה ומטה. היאכטה שמחכה רק לכם, גל ונעמה השכרת יאכטות, הופכת את כל החוויה לטובה אפילו יותר. מעוצבת, פוטוגנית, מוקפדת, אסתטית ומפנקת את כל החושים. כשאתם מאוהבים, והאדם האהוב עליכם נמצא לצידכם, כל החוויה עולה כמה רמות מעלה והופכת למושלמת. לא פחות מזה.

במילים אחרות, אם בא לכם להפתיע, אם בא לכם להראות אהבה בדרך שהיא פחות בנאלית, אם בא לכם לחוות משהו שעוד לא חוויתם, וכמובן לעשות את זה בשניים, לצד האדם היקר לכם מכל, הנה לכם הזדמנות פז.

כל מה שטוב בשייט רומנטי במקום אחד

אז כבר החלטתם שהולכים על זה בכל הכוח. מצאתם מומנטום מושלם – יום נישואין, יום השנה, חג, הישג או תאריך ששווה לזכור, או אפילו סתם יום נחמד שבו בא לכם רומנטיקה מושלמת. עכשיו, לא תעשו את זה מכל הלב, בדרך הכי יפה ומוצלחת שיש? ברור שכן!

גל ונעמה השכרת יאכטות, זו יאכטה באורך 12 מטרים שמחכה רק לכם במרינה הרצליה. מזרני השיזוף על הסיפון מקדימה, אזור הצל הנינוח מאחורה, עם מקום לנשנש ושמפניה צוננת, סקיפר מיומן שמוכן לקראתכם, ואפילו חדרים פנימיים עם סלון מעוצב – בקיצור, כל מה שטוב בהפלגת שייט רומנטי מחכה לכם במקום אחד, אז כל מה שנשאר זה רק להרים טלפון ולהרים עוגן.

אנחנו מחכים לכם להפלגת שייט רומנטי בטלפון 0504600470 גל ונעמה השכרת יאכטות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here