שירותי עמילות מכס לעסקים
קרדיט: FREEPIK

שירותי עמילות מכס מסופקים לעסקים כחלק משרשרת האספקה ומשירותי שילוח ימי ואווירי. זאת על ידי חברות מקצועיות לצרכי ייבוא וייצוא המלוות את לקוחותיהן בכל ההליך החוקי, עם תיאום בין רשויות המכס וגורמים רלוונטיים נוספים, עד לשחרורו של המטען בארץ היעד. השירות מבוצע בהתאמה מלאה לכל אמנות המסחר וההסכמים הבינלאומיים, וכולל סיוע בהליכי אישור נדרשים מול רשויות תקינה כמו משרד הבריאות או התחבורה.

כמה מילים על רשות המכס 

עסקים המתמקדים בייבוא וייצוא נדרשים לשנע מוצרים וסחורות ממדינה אחת לשנייה. סחורות אלו נדרשות בהגיען לשדות התעופה, מעברי גבול יבשתיים או נמלים, בבקרת מיסים שעליה אחראית רשות מיוחדת המכונה מכס. רשות זו אחראית על בחינת המוצרים והסחורות הנכנסים ויוצאים מהמדינה ועל אכיפת מיסים, הגבלות ואיסורים שונים הקשורים לנושאי והליכי ייצוא וייבוא. כדי להתמודד בהצלחה מול חוקי המכס השונים, הכרוכים בבירוקרטיה סבוכה, ועל מנת להקל על הליכי ייבוא וייוצא של סחורות, עסקים רבים נעזרים בשירותי עמילות מכס מקצועיים. 

מהם שירותי עמילות מכס

כאמור, שירות עמילות מכס נועד להקל על הליכי ייבוא וייצוא כבא כוחם של עסקים, המייצג אותם בהתמודדות מול רשות המכס. ההקלה ניכרת בניהול נכון של הליך שינוע סחורות ממדינה אחת לשנייה, וכן אספקה ומילוי נכון של ניירת נדרשת עבור ההליך. כמו כן, השירות כולל טיפול בכל הביטוחים הנדרשים ובמידת הצורך גם קבלת היתרים מיוחדים מרשויות שונות, כמו מכון התקנים, משרד התקשורת או משרד הבריאות. כל זאת ועוד במטרה לעבור את הליכי המכס באופן כמה שיותר מקצועי, יעיל ומהיר ללא טעויות העלולות לעלות הרבה כסך ולגרום להפסדים משמעותיים לעסקים.

יש לציין כי שירותי עמילות מכס כוללים גם הערכה וסיווג של סחורות עוד בטרם יציאתו של המשלוח ממדינת המוצא שלו, ומתן ייעוץ בכל הקשור להסכמי מסחר ועמידה בדרישותיהם. חברות מקצועיות בתחום מכירות את כל האמנות וההסכמים הבינלאומיים עליהם ישראל חתומה, ויש להן היכרות מעמיקה עם הנחיות מיוחדות לסוגים שונים של סחורות, כמו חיטוי אריזות של עץ, התייחסות לנושאי קניין רוחני ועוד. 

שירות טכנולוגי מתקדם 

כדי לייעל את הליכי עמילות המכס, ומתוך התאמה להתפתחויות טכנולוגיות במשק, גם שירותי עמילות המכס נשענים בימינו על רמה גבוהה של מקצועיות וקידמה. חברות רבות בתחום משלבות במערכים שלהן מערכות מחשוב חכמות וחדישות, עם מידע עדכני בכל עת המועבר באופן שוטף ללקוח למעקב וביקורת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here