טוטם
קרדיט http://pirsum-b.co.il/

אותיות מוארות – כך תוסיפו ייחודיות לעסק שלכם

כל יועץ עסקי יאמר לכם שאתם חייבים לבדל את עצמכם ולהוסיף את הייחוד שלכם לכל הנכסים שלכם, הדיגיטליים והפיזיים. זה הא'-ב' של כל התנהלות שיווקית נכונה ועל אחת כמה וכמה כאשר יש כל כך הרבה יזמים ומתחרים בכל נישה. הדרך הטובה ביותר להיכנס לתודעה של הלקוחות שלכם ושל מי שעתיד יום אחד להיות לקוח שלכם היא ליצור לו זיכרון נכון של שלטים לעסק שלכם בכל מקום שבו קניתם מקום כזה. זה מתחיל בהצבת אותיות מוארות על החנות או המשרד שלכם כדי שימצאו אותו בחשיכה וזה נגמר בכך שאם עיצבתם אותו נכון הלוגו שלכם יתווסף לעוד אחד מהמותגים שנצרבים בתודעה הודות לעיצוב נכון. בחברת רפאל תעשיות שלטים מקפידים להבטיח את הנראות המיוחדת הזאת לכל הלקוחות שרוצים שלטים שמפרסמים אותם נכון.

שלטי לד – למה שלטים מוארים רצויים כל כך?

שלטים לעסק יכולים להיות רגילים ולבלוט רק בשעות היום, או שהם יכולים להיות חלק מהנוף גם בשעות הלילה, להאיר את החשיכה וגם להשתלב בנוף השלטים המוארים והאורות הנוצצים של עיר גדולה ושוקקת. זה בדיוק מה שעושים כאשר בוחרים להציב שלטי לד חסכוניים והדורים במקומות שבהם הרשות המקומית מתירה לעשות זאת. גם להם ברורה התרומה האסתטית של שלטים שעשויים ומתוכננים נכון ויוצרים את האווירה של עיר מלאה חיים של מסחר ובילויים. זה בהחלט אחד המסרים שרוצים להעביר כאשר עושים זאת ומפרסמים עסק כזה גם במקומות רחוקים ממנו פיזית. השלט כבר יוביל את הלקוחות שלכם למקום הנכון.

שלט מואר לעסק – יעילות של פרסום במחיר חסכוני

ויראליות בעולם הפיזי, להבדיל מהעולם הדיגיטלי, היא לתת לכל שלט מואר לעסק להמשיך להאיר בזיכרון של מי שראה אותו והמותג החל לחלחל לתודעה. בגלל זה היעילות של שלטים כאלה הרבה יותר גדולה בסופו של דבר, וגם מוכיחה את עצמה לטווח הארוך. כשהשלט נמצא שם הוא יוצר את הפינה שלכם בעיר למי שמחפש את העסק שלכם ואת השירות וגם משדר מסר ברור שאתם קוראים להם לבוא. זה נכון במיוחד לחנויות, למותגי צריכה כמו בגדים ונעליים, לעסקי מזון ובעיקר לעסקים קטנים שזאת הדרך שלהם לנצח בתחרות על פרסום חוצות. חברת רפאל תעשיות שלטים עוסקת בכך מאז שנת 2004 ולכן גם יודעת בדיוק איזה אימפקט השלטים האלה יכולים ליצור בקלות ולאורך השנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here