אורזים לך נוחות

אף אחד מאתנו לא אוהב לארוז. לא לארוז לשם אחסון, לא לשם מעבר דירה ואפילו לא למשלוח. אחת הסיבות היא חוסר הארגון שלנו באריזה נכונה. לטובת כאלו שלא אוהבים לארוז, קיימים מוצרי אריזה נוחים, איכותיים, המבטיחים שהאריזה תהיה נוחה, קלה, ואפקטיבית. על מנת לארוז כמו שצריך אנו זקוקים למוצרים בסיסיים איכותיים כמו ניילון בועות, המשמש אותנו בעיקר לאריזת מוצרים שבירים, מוצרי חשמל ועוד. ניילון הבועות מגן מפני מכות, שריטות, שברים וכל דבר היכול לפגוע במוצר. על מנת לארוז בצורה נאותה, אנו זקוקים גם לקרטונים לאחסון, ועדיף שיהיו כמה גדלים שיתאימו לצרכינו. כאשר אנו סוגרים את הקופסאות, מומלץ להשתמש בסרטי דבק איכותיים שלא יפתחו לנו במהלך המשלוח, ובמדבקות סימון, שיקלו עלינו את החיפוש מה נארז באיזו אריזה. את כל אלו ועוד תוכלו למצוא בחברת ג.כ. שיווק כלפון, המשווקת את כל פתרונות האריזה האולטימטיביים לכל מטרה.

מצמידים איכות

ניילון נצמד הוא אחד ממוצרי האריזה הנוחים והנפוצים ביותר לשימוש. השימושים בניילון נצמד הנקרא גם ניילון סטרץ' הם רבים, לדוגמת אריזת אוכל, קיבוע של מוצרים כמו ריהוט בזמן העברת דירה, אפשר לכסות כלים שונים כמו כוסות, קערות, צלחות ועוד. ניתן לעטוף בו שולחנות עבודה שונים על מנת למנוע לכלוך וכתמים, ועוד מגוון רחב של שימושים. על מנת לקבל את התוצאה המיטבית, חשוב מאוד להשתמש בניילון נצמד איכותי, אשר ישמור על היציבות ולא יפתח, ולא ימתח יתר על המידה. קיימים סוגים שונים של ניילונים נצמדים ביניהם גם בצבעים שונים ובגדלים שונים, הכול נתון לבחירת הלקוח ולפי צרכיו.

 

אריזה קלה ונוחה

אין אחד מאתנו שלא משתמש בשקיות ניילון. הן משמשות לשימושים שונים החל מאריזת סנדוויצ'ים, שקניות ניילון המשמשות לאריזת מוצרים לקניות לדוגמת שקיות גופיה, שקיות גופיה גדולות ומאסיביות מתאימות גם לאיסוף אשפה, יש שקיות פס, עם פס דביק המשמשות לאריזת מוצרים שונים כניירת, מוצרי סדקית ועוד. שקיות ניילון מגיעות בגדלים שונים ובעובי שונה כל אחת לתפקיד ולצורך לו היא משמשת. מוצרים אלו ועוד תוכלו למצוא בחברת ג.כ. שיווק כלפון המקפידה להשתמש בציוד המתקדם ביותר בארץ על מנת לתת ללקוחותיו את הפתרון האולטימטיבי לאריזה במחיר מנצח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here