מקור: Pixabay

מחפשים חברה להובלות ולא יודעים מה לבדוק? להלן כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור חברה להובלות קטנות שתהיה הכי טובה בשבילכם. אתם יכולים לקבל המלצות מחברים, בני משפחה וחברי פייסבוק שלכם, אבל בסופו של דבר תצטרכו להתאים את מה שמוצע לכם למה שיש לכם ובכך תוכלו לדעת אם חברת הובלות דירה שהוצעה לכם אכן תתאים לצרכים שלכם.

מבחינת מחירים, מובילים של הובלות קטנות מצרפים לפעמים כמה הובלות כאלה ולכן יש להם יותר זמינות לפעמים דווקא ללקוחות כאלה. בדקו אתם אם מחיר של הובלה בשעות ערב למשל, יכול להיות נמוך יותר משמעותית גם לכם. מצד שני, אם זה לא מסתדר עם נסיעות אחרות לאותו אזור זה עלול להיות יקר יותר.

לשאול ולבדוק כל פרט

לא כל הובלת דירה נחשבת להובלה קטנה גם אם נדמה לכם שזה מה שיש לכם. כשאתם מקבלים שם של מובילי דירה שאלו אותם מה נחשב אצלם להובלת דירה קטנה ובדקו את עצמכם. הסיבה היא שביום ההובלה אתם עלולים להגיע לחילוקי דעות לא נעימים שיגרמו להם לבקש מכם תוספת מחיר או לא להוביל את הדירה שלכם. אתם רוצים למנוע את זה ולהיות הוגנים אתם כפי שהם צריכים להיות הוגנים אתכם. הכינו רשימה של כל התכולה שלכם במדויק ואל תקטינו את מספר הארגזים והרהיטים. זה יהיה הכי נכון וגם תקבלו יחס אדיב וסבלני יותר מהם.

דרישה למנוף או ציוד מיוחד

כשאתם בוחרים חברת להובלות קטנות אל תשכחו לציין אם למרות שיש לכם מעט תכולה יש לכם כמה פריטים שדורשים מנוף או ציוד מיוחד להורדה. זה נכון גם לארונות גדולים, מקררים או פסנתר או כל רהיט כבד אחר שאין דרך נוחה להוריד אותו בצורה פשוטה. אם יש לדירה שלכם גם בעיות גישה או שאין מעלית בירידה ממנה או בעלייה לדירה החדשה, אל תשכחו לציין בפני המובילים. אנשי חברת הובלות מיכאל ובוריס מציינים שפתיחות כזאת חשובה מאוד גם כדי שלא יקרה מצב שבו המובילים פשוט לא יוכלו לעזור לכם בכלל. הרי אם אין למובילים מנוף לא יעזור שום דבר.

ביטוח ואחריות

הובלות קטנות זה לא אומר מחיר זול של פריטים. יכולים להיות לכם רק שלושה פריטי ריהוט וכמה ארגזים, ועדיין המחיר שלהם יהיה יקר מאוד. לכן, כשאתם בוחרים חברה להובלות קטנות ודאו אתם שיש להם ביטוח ואחריות לכל פריט ולכל סכום, ולא רק עד תקרה מסוימת. חלק מהמובילים מעדיפים להוזיל מחיר של הובלות קטנות אבל לא לבטח כדי לא להוציא על זה כסף. אם תקרה תאונה וחלק מהתכולה יישבר כמובן שלא תקבלו על זה פיצוי, כך שלא תמיד מחיר זול מדי שווה את זה. בדקו תמיד אם אתם מכוסים על נזק לרכוש או לדירה עצמה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here