איך מבצעים השוואת מחיר נכונה כשמחפשים מובילי דירה?
צילום: שאטרסטוק

השוואות מחירים כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו והן רלוונטיות ביותר גם כשזה מגיע לשלב מעבר הדירה המרגש. רגע לפני שאתם מחפשים חברת הובלות אשקלון, תקראו את המאמר הזה. 

לפני הכל, הכירו את סוגי הובלות הדירה הקיימות בישראל: 

  • הובלות דירות – מדובר בסוג ההובלה הנפוץ והפופולרי ביותר, כמעט כל אדם עובר דירה בשלב כזה או אחר בחייו, ולכן יש לו צורך אמיתי להיעזר בשירותי הובלות. 

חברות הובלות מסוג זה יש בלי סוף, אך חשוב ורצוי מאד שתבחרו בחברת הובלות אשר נמצאת כמה שיותר קרובה לאזור מגוריכם, במקרה שלנו – חברת הובלות באשקלון, חברת הובלות בקריית גת או יישוב אחר הקרוב אליכם. 

חברת הובלות המתמחה בהעברת דירות לרוב יודעת לתת מענה מקיף עבור כל סוגי מעברי הדירות, בין אם גדולות ובין אם קטנות, והיא אמורה להיות ערוכה עם ציוד מותאם וכמו כן משאיות ורכבי הובלה מותאמים כדי להעביר את כל הציוד בבטחה אל ביתכם החדש.

  • הובלת משרדים – במידה ואתם בעלי עסק, חשוב מאד שתבחרו בחברת הובלות המתמחה בהובלה של ציוד משרדי. 

הסיבה שדרושה כאן התמחות היא שהובלה זאת מתאפיינת בצורך בשירותים מקצועיים ביניהם פירוק והרכבה של ריהוט, התעסקות בלא מעט ציוד ממוחשב ואלקטרוני ועוד. 

סוג הובלות זה יכול להיות לא סטנדרטי גם בשעות שלו: הובלה לילית, סופי שבוע וכו'. 

  • הובלות קטנות – שירות שהולך והופך להיות פופולרי יותר מיום ליום. הובלות קטנות רלוונטיות לאותם האנשים שלא צריכים להעביר בית או משרד שלם, אלא פריטים בודדים ורוצים לחסוך בעלויות בכך שעובדים עם הנוסחה המדויקת והמותאמת להם, מה שפעם לא היה או שהיה עולה הון דרך חברת הובלות רגילה. 
  • הובלה עם מנוף – ישנן הובלות הדורשות עבודה עם מנוף, במידה ומדובר בחפצים או רהיטים שלא ניתן להעביר בדרך אחרת. שירות כזה מייקר משמעותית את ההובלה שלכם מאחר ומדובר בתהליך מורכב במיוחד, ולכן חשוב שתיקחו את זה בחשבון מראש ותבינו שבנישה הזאת יהיה קצת יותר קשה לחסוך. 

איך יודעים באיזו חברת הובלות לבחור?

  • מיקום גאוגרפי – אם אתם גרים באשקלון, העדיפו באופן כמעט אוטומטי לעבוד עם חברת הובלות באשקלון. ככל שחברת ההובלות רחוקה יותר ממקום המגורים שלכם, כך תיתכן עלייה במחיר (זמן, דלק, ימי עבודה וכו'). 
  • עלות מול תועלת – הסתכלו על העלות שמוצעת לכם אל מול מה שאתם מקבלים מהמובילים שלכם. מקרה קלאסי שיכול לקרות הרבה פעמים, הוא שדווקא שברגע שתחשבו שאתם צריכים הובלה קטנה, תגלו שהובלה גדולה מוכנה לתת לכם שירות, במחיר זול יותר. תתפלאו, גם דברים כאלו קורים ולכן שווה תמיד לברר. 
  • שירות – חשוב מאד שהמובילים שלכם ירגישו לכם כמו אנשים שהייתם רוצים לעבוד איתם. לצערנו כמו בהרבה תחומים, קיימים אנשים לא נעימים, לא אמינים או כאלו שלא יודעים לתת שירות. אנחנו מאמינים שעל שירות לא מתפשרים וכי ניתן להבחין עוד בשיחת הטלפון בנותני שירות אדיבים. 
  • רצינות – הימנעו מעבודה עם חאפרים ומבטיחי הבטחות בעל פה. תדאגו לעבוד עם מובילים שמגישים לכם חוזה עבודה ברור ומובן הכולל את כל המידע החשוב עבורכם: זמני הובלה, כמות מובילים, כוכביות קטנות, עלויות נוספות במידה וקיימות, אחריות, ביטוח, מה כוללת ההובלה, מה לא כוללת ההובלה וכל מה שקשור בתהליך מתחילתו ועד סופו. 

בנימה זו נאחל לכם מעבר קל והמון הצלחה במשכנכם החדש!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here