מה חבילת האינטרנט הכי מהירה היום בישראל
מקור FREEPIK

כאשר מדובר על אינטרנט, כל אדם יודע שאחד הדברים החשובים ביותר שהוא מעוניין בהם הוא המהירות של האינטרנט. לא משנה אם מדובר על שימוש באינטרנט עבור צרכי עבודה או עבור צרכים אישיים, אינטרנט מהיר הוא ללא ספק דבר בסיסי מאוד. האינטרנט המהיר מאפשר לנו למהל את הדואר האלקטרוני שלנו בצורה הטובה ביותר, להוריד קבצים בצורה מהירה ונוחה, לצפות בתכנים און ליין בצורה מהירה ובלי שהם יתקעו באמצע, לגלוש באינטרנט בכל אתר בצורה נוחה מאוד ועוד. אין ספק שיש הבדל משמעותי בין מחשב שמחובר לחבילת אינטרנט מהירה יותר לבין מחשב המחובר לחבילת אינטרנט איטית יותר. אם אתם מחפשים את חבילת האינטרנט המהירה ביותר כיום בישראל, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

רשת אינטרנט המבוססת על כבל תת ימי

רשת האינטרנט כולה בישראל מבוססת על כבל תת ימי. הכבל התת ימי הוא בעצם כבל עשוי סיבים אופטיים אשר מחבר בין ישראל אל שדרת האינטרנט של העולם כולו בחיבור ישיר. ספקיות האינטרנט השונות מחוברות לרשת הגלובלית ולכן, מהירות הגלישה שהן מציעות לא יכולה להיות גבוהה מדי שכן, כולן מחוברות באמצעות כבל תת ימי משותף לרשת הגלובלית. אולם, לחברת בזק בינלאומי יש כבל תת ימי פרטי עם קיבולת משמעותית מאוד של 7.2 טרהבייט, דבר אשר מאפשר לבזק בינלאומי את האפשרות לספק לכל מי שבוחר בה גלישה איכותית מאוד, במהירות גבוהה של עד 200 מגה בייט. לא משנה אם מדובר על שעות לחץ אשר לא מעט אנשים גולשים בהם באינטרנט, הרי שהעובדה שמדובר על כבל תת ימי פרטי של בזק, מאפשרת לחברה להעניק לכלל לקוחותיה חווית גלישה מהירה מאין כמותה.

מדוע כדאי לבחור באינטרנט של בזק בינלאומי?

אין ספק שבזק בינלאומי היא החברה היחידה שמציעה את חבילות הגלישה המהירות ביותר שיכולות להיות. מדובר על חבילות גלישה המאפשרות צפייה ישירה בסרטים באיכות HD, גלישה מהירה באינטרנט בכל שעה וביממה ולכל צורך, חווית משחקי רשת גבוהה מאוד וכן, שימוש באינטרנט מכמה מכשירים שרוצים מבלי שהדבר יפגע במהירות האינטרנט, מבלי שייווצרו תקלות או הפרעות כלשהן ועוד. 

החבילות שבזק בינלאומי מציעה כיום הן חבילות משולבות של ספק ותשתית אשר נעות במהירויות של 15 מגה ועד 500 מגה. אם נמאס לכם מהאינטרנט שנתקע לכם באמצע השימוש בו, אם אתם מחפשים עבור העבודה שלכם אינטרנט איכותי שלא נתקע או אם בא לכם חווית גלישה ברמה אחרת, כדאי שתבחרו באחת מהחבילות שמציעה לכם בזק בינלאומי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here