שירות אריזה למעבר דירה
קרדיט : canva

עוברים דירה בקרוב? אין ספק כי מדובר באתגר לא פשוט ולבטח תזדקקו לשירותי הובלות מקצועיים. לשמחתכם אנחנו פה! הובלות אשכנזי ישמחו לעמוד לשירותכם עם שירות אריזה למעבר דירה , שירותי הובלה ושירותים נוספים הנדרשים לכם למעבר קל, מהיר ובטוח.

מה כוללים שירות אריזה למעבר דירה ושירותי הובלות של הובלות אשכנזי?

שירות אריזה:

הובלות אשכנזי תדאג לארוז במומחיות את כל החפצים והציוד שלכם באמצעות חומרי אריזה איכותיים וטכניקות מתאימות כדי להבטיח הובלה בטוחה ושקטה. פריטים עדינים כמו כלי זכוכית, יצירות אמנות, מחשבים וציוד שביר נוסף יזכו לטיפול עדין ואריזה מיוחדת. כל קרטון יהיה ארוז ומסומן כך שתוכלו לפרוק את הציוד בנחת בביתכם החדש ולדעת בדיוק מה יש בכל קרטון.

ההובלה בפועל:

הובלות אשכנזי עושה שימוש במשאיות הובלה מתוחזקות היטב המצוידות להובלת החפצים שלכם בצורה מאובטחת למרחקים ארוכים וקצרים כאחד. המובילים מתכננים את המסלול היעיל ביותר כדי להגיע ליעד שלכם, תוך ניצול יעיל של זמן וצריכת דלק מה שתורם לחיסכון בעלויות ללקוחות וזמן אספקה מהיר לשביעות רצונם.

פירוק והרכבת רהיטים:

  • פירוק: הובלות אשכנזי מספקת שירותי פירוק לרהיטים, כגון מיטות או שולחנות, להובלה בטוחה וחסכונית במקום במשאית.
  • הרכבה: עם ההגעה ליעד המובילים המקצועיים שלנו ירכיבו מחדש את הרהיטים בביתכם החדש, ויחסכו לכם את הטרחה הפיזית.

פתרונות אחסון:

  • אחסון זמני: חברות הובלה מציעות לרוב פתרונות אחסון לטווח קצר אם ביתכם החדש שלכם לא מוכן לאכלוס מידי.
  • אחסון לטווח ארוך: מתאים לאנשים הצריכים מקום אחסון לטווח קצת יותר ארוך לאחסון חפצים ורהיטים שאינם זקוקים להם בבית החדש ועד שימכרו אותם או ימצאו להם פתרון.

כיסוי ביטוחי:

רוב שירותי ההובלות כוללים כיסוי ביטוחי בסיסי המפצה על נזקים לפי משקל הפריט וערכו. ייתכן שתהיה לכם אפשרות לרכוש ביטוח מורחב עבור פריטים בעלי ערך גבוה.

עוברים דירה בראש שקט עם הובלות אשכנזי

עוברים דירה בראש שקט עם הובלות אשכנזי. משירותי פירוק והרכבה, דרך שירותי אריזה, פתרונות אחסון וכל מה שאתם צריכים למעבר מהיר ובטוח. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here