קרדיט: pexels

אתם נמצאים היום בנקודה שבה הייתם רוצים להצליח לבנות לעצמכם קריירה? רוצים להיות בטוחים שאתם עושים הכול כדי להתברג בעתיד בין אותם אנשי עסקים מובילים בישראל כמו זוהר לוי או אמיר דיין? אתם לא לבד. הרבה ישראלים מטפחים לאורך השנים את החלום להיות אנשי עסקים מובילים, אך נשאלת השאלה איך באמת מצליחים לעשות זאת? איך מאדם אנונימי שמגיע משום דבר או ממשפחה ממוצעת לחלוטין הופכים להיות אנשי עסקים חשובים בישראל שלכולם כדאי להכיר? אין על כך תשובה אחת נכונה. לכל אחד מאותם אנשי עסקים מובילים במדינה יש סיפור אישי מעט שונה, שכן אם נשווה, למשל, בין אמיר דיין ובין זוהר לוי, אנחנו נראה שכל אחד מהם מגיע מרקע שונה. השוני בא לידי ביטוי בכל תחום, כולל הרקע המשפחתי של כל איש עסקים מצליח ולכן יהיה נכון לומר שאין מתכון אחד בטוח להצלחה.

באיזה תחום תרצו להיות אנשי עסקים מובילים?

זה נכון שבסופו של דבר, כאשר נבדוק לעומק את השאלה באיזה תחומים עובדים אותם אנשי עסקים מובילים בישראל שכולם רוצים להכיר, אנחנו נראה שהתשובה מאוד מגוונת. כלומר, אנשי עסקים כמו אמיר דיין או זוהר לוי חולשים בסופו של דבר על תחומים שונים ומגוונים כי בפועל יש להם חלק בלא מעט חברות מובילות. מצד שני, אתם בהחלט צודקים אם את תחילת דרככם בעולם העסקים תרצו לעשות תוך התקדמות בתחום ספציפי אחד. משמעות הדברים היא שאם חשבתם שתוכלו לוותר על לימודים רציניים ומקצועיים, דעו שזה לא מומלץ. הלימודים השונים שתוכלו לבחור ללמוד, בין אם זה בתחום הכלכלה, הנדל"ן או בכל תחום אחר שיש בו לא מעט כסף, יוכלו לעזור לכם בהמשך הדרך. זה נכון, יש גם סיפורים על אנשי עסקים מובילים שהצליחו בלי תעודת בגרות, אך אם אתם יכולים להעשיר את עצמכם ולרכוש עוד ידע בעזרת מסגרות לימודים שונות, מה פתאום שתוותרו על כך?

אומץ הוא שם המשחק

מעבר לאותם אנשי עסקים שפשוט נולדו למשפחות עשירות והיו עסוקים בעיקר בלהמשיך את דרכן, אנחנו רואים שיש גם אנשי עסקים מאוד מצליחים שהגיע מרקע אחר לגמרי. במקרה של אותם אנשי עסקים, אין ספק שהאומץ הוא חלק בלתי נפרד מהעניין, שכן כדי להיות איש עסקים מצליח יש לקחת סיכונים לכל אורך הדרך. יש צורך גם בחוש טבעי לעסקים ויועצים מנוסים, אך בסופו של דבר, אין תחליף לכך שצריך להעז. לכן, אם גם אתם רוצים להצליח ולהיכנס לאותה רשימה נחשקת של אנשי עסקים ישראלים שכדאי להכיר ולהיות עשירים בסופו של דבר, התחילו לסלול את דרככם עוד היום. זה לא משהו שבונים ביום אחד ולרוב גם יהיו כמה טעויות שתעשו בדרך, אז למה אתם מחכים?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here