קרדיט PIXABAY

עסקים יציבים יודעים בדיוק מהו הצפי לעומס ולתנועת לקוחות אצלם, במיוחד כאשר מדובר באתרי מסחר שאחראים לרוב תנועת הסחורות בין יבשות ומדינות. מרלוגים ומחסנים רבים מתבססים על ביקוש זה כאשר מדובר באחסון הסחורות ושינוע שלהן ללקוחות לפי הביקוש והצורך. לא תמיד יודעים מתי תהיה הצפת ביקוש ותנועה גדולה מהרגיל מלבד במועדים קבועים כמו חודש הקניות ותקופות החגים, ולכן לא תמיד יכולים להחזיק מצבת עובדים גדולה קבועה. במקרים שבהם יש תקופות של ביקוש גדול לשינוע ועבודות לוגיסטיות, נדרשת אספקת כח אדם למקומות כאלה כדי לטפל בסחורות אלה ולדאוג לאחסון נאות על ידי כוח מקצועי מיומן. הזמינות של שירות זה דרך החברה היא לאורך כל השנה, מה שחוסך מהלקוחות להעסיק עובדים שלא לצורך בתקופות שבהן הן אינם נדרשים באותה מידה. זה נוסף לעובדי מחסן שמטפלים בסחורות כדי למיין ולשנע, לפרוק ולשלוח את הסחורות ולעסוק גם בעבודות כלליות.

לדאוג ללוגיסטיקה מעל הכל

לוגיסטיקה היא השיקול החשוב ביותר בפעילות התקינה והסדירה של כל עסק שמייבא ומייצא מוצרים והוא זקוק לכך כל השנה. אספקת פתרונות לוגיסטיים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל היקף מתקיימת בכל השנה לשביעות רצון הלקוחות, שיודעים שיש להם תמיד מענה זמין לכל צורך כזה. מטבע הדברים, כל לקוח זקוק לשירותים שמותאמים לו ולגודלו ולפי תכנית העבודה שלו במהלך השנה. הפתרונות כוללים עובדי לוגיסטיקה, שינוע וסידור במחסנים, פריקה וטעינה, וצי כלי רכב שמיועד לעבודות אלה בכל רחבי הארץ. כל השירותים שניתנים על פי חוק מצוידים בביטוח המקצועי והמסחרי הנדרש לכל סוג של עבודה ורכב. לשם כך נחוצים גם עובדים מיומנים שיכולים למיין, ללקט, לפרוק ולטעון את המשטחים שאתם צריכים במקום.

יבואנים ויצואנים בכל היקף

תנועת הסחורות אל ישראל וממנה גדלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ואי אפשר להתעלם מהיקף הביקוש לשירותים לוגיסטיים ולכוח אדם מקצועי ומיומן עם ניסיון רב בתחומים אלה. מחסנים הפכו להיות ממוחשבים, מתוחכמים ומורכבים והם עצומים בגודלם ומרובי אפשרויות שמנוצלות עד המטר האחרון לאורך, לרוחב ולגובה, ולכן גם העובדים שנדרשים חייבים להיות מיומנים ובעלי הכשרה. אספקת עובדי לוגיסטיקה מיומנים ובעלי ניסיון מובטחת לכל הלקוחות בכל גודל חברה, בצוותים שפועלים לפרוק ולטעון את המטענים, לעבודות כלליות ולבעלי רישיון למלגזות השונות. כל מחסן מכיר את המלקטים והממיינים של החברה שמתפרסים לפי הצורך של הלקוחות בכל אזור בארץ ולפי ביקוש. יותר ממאתיים עובדים ממתינים לקריאה של הלקוחות לקבל שירות מהיר ומקצועי במוקד החברה שעומד לרשותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here