אקססוריז למסיבת רווקות:

לפי מילות השיר "אין חגיגה בלי עוגה". כך אין מסיבת רווקות בלי אקססוריז וקישוטים. מסיבת רווקות היא אירוע בו הכלה חוגגת יחד עם החברות הקרובות ובנות משפחתה את סיום תקופת הרווקות שלה והתחלת חיי הנישואין. עם השנים, התפתחו סגנונות שונות של אירועי מסיבת רווקות ואיתם גם התפתח שוק גדול של אקססוריז למסיבת רווקות. ניתן למצוא בחנויות רבות אביזרים בסייסים ממותגים וגם אביזרים מיוחדים.

כיום קיימים סגנונות שונים של מסיבות רווקות ולכל סגנון כזה מתלווים אקססוריז למסיבת רווקות. המוצרים השונים יכולים לבל ביטוי שונה בכל מסיבה ולהפוך את האירוע לשמח יותר. ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרים שעליהם ניתן "להלביש" את הסגנון המתאים בהתאם לבחירת הצבעים, הצורות וההדפסים – צלחות, כוסות, מפיות, כוסות, בלונים ועוד.

קיימים גם אביזרי לבוש כמו שרשרות, צמידים או חצאיות, סרט "Bride To Be" לכלה, אקססוריז, כפכפים, משקפיים מסוגננות, כובעים ואפילו חלוקים מותאמים. ניתן גם למצוא מסגרות צילום עם שלטים מיוחדים שישאירו מזכרת עבור הכלה והאורחות שלה. למשל, במסיבת רווקות בסגנון הוואי טרופי ניתן להשתמש בשרשראות הוואי, חצאיות ומטריות קטנות למשקאות, הדפסים של אננס על האביזרים כמו כוסות, מפיות ואפילו כובעים וחולצות. בסגנון קרנבל ברזילאי אפשר להשתמש בנוצות, מסיכות פנים צבעוניות, רעשני מרקס, כלי אוכל בצבעים בוהקים ועוד.

גולת הכותרת של האירוע הוא הפעילות שמכינות החברות לכלה, לעיתים הפעילות נעשית באמצעות מפעיל חיצוני ולעיתים החברות מארגנות אותה. קיימות מגוון רחב של פעילויות שהחברות יכולות לארגן, כמו חידון עם שאלות על החתן שבסופו אפשר להעניק גביע ממותג, יצירה של מזכרת עבור המשתתפות כמו מובייל תמונות, לוח שעם מיוחד ועוד. ניתן להכין שרשראות עם מדליות, לחלק קשתות מגניבות ומיוחדות להעניק פרסים. השמיים הם הגבול.

שיקשוק היא חנות יבואן המציעה מגוון רחב של מוצרים- החל מאביזרים שונים למסיבות, בלונים, מתנפחים לברכה ועד צעצועים. החנות פונה לאנשים פרטיים במחירי מוזלים וגם מספקת מוצרים בכמות ומחירי סיטונאות לבעלי עסקים.

 

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here